پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۸۸
|
کد خبر: ۷۷۳۸
نشست قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، نشست قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی به ریاست دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیری حمید پورحسین مسؤول بسیج دانشجویی استان و با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان، در دفتر ریاست دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

دکتر رضوان در خصوص مصوبات این نشست به خبرنگار بسنا گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان همدان از ۱۷ بهمن تا ۵ اسفند سال جاری، در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: در شهر همدان اعزام دانشجویان توسط بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و با نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه انجام می‌شود و در دیگر شهرستان‌ها برای دانشکده‌های اقماری و واحدهای شهرستانی، این امر توسط دفاتر بسیج دانشجویی در آن شهرستان صورت خواهد گرفت.

رئیس قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی خاطرنشان کرد: دریافت و پرداخت‌های مالی برای اعزام به این سفر صرفا توسط سازمان بسیج دانشجویی انجام می‌گردد و واریز و دریافت وجه به حساب شخصی افراد با هر عنوان ممنوع است.

وی در ادامه عنوان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای اعزام دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارتین علوم و بهداشت به راهیان نور، ۱۰ درصد بوده و برای سایر دانشگاه‌ها طبق اعلام سازمان مرکزی مربوطه خواهد بود.

دکتر رضوان بیان کرد: ثبت‌نام زائرین سفر معنوی راهیان نور در سامانه rahnoor.ir انجام می‌گردد و غیبت آموزشی دانشجویان در ایام اعزام به این سفر نیز موجه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست