پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۵
|
کد خبر: ۷۷۸۹
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از بررسی هشت چالش شهر همدان در نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال «پرواز» با شرکت ۶۵ گروه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، هادی بلاغی با بیان اینکه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال با نام «پرواز» با شرکت ۶۵ گروه به کار خود پایان داد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال شهر همدان با همکاری مجموعه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های همدان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌‌کنندگان بیش از پیش‌بینی‌ها بود و با وجود اینکه چنین رویدادی برای نخستین بار در شهر همدان برگزار می‌شد اما استقبال خوبی صورت گرفت گفت: در نهایت ۶۵ گروه با توجه به سوابقی که داشتند انتخاب شدند که اگر فضا اجازه می‌داد می‌توانستیم تا یکصد گروه هم افزایش دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این رویداد هشت چالش از جمله ترافیک، آب، گردشگری، مسکن، تفریح جوانان، آشنایی با مشاهیر همدان و معرفی آنها و موضوع تفریح‌ در شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه گروه‌ها ۴۸ ساعت مهلت داشتند که محصول و ایده خود را معرفی کنند عنوان کرد: روز گذشته آخرین مهلت گروه‌ها بود و تا ساعت ۱۱ فرصت ارائه داشتند که محصول و ایده خود را معرفی کنند.

بلاغی گفت: این گروه‌ها متناسب با حوزه‌ای که شرکت داشتند برنامه‌نویسی، پوستر، پویانمایی، گرافیک و ... را ارائه دادند که در هر رشته‌ای سه گروه برتر انتخاب شد.

اسامی برگزیدگان رویداد پرواز:

** پویانمایی:
اول: محمد اسدی
دوم: سپیده ادیب
سوم: امیرحسین جعفری
++ سه نفر شایسته ی تقدیر:
الینا مرادی، علی گلناری، محمد مرادی
++ استعدادهای جوان: محمدعلی امینی
++ جایزه ویژه هیئت داوران: امیرحسین خالدی

** برنامه نویسی:
اول: الهام افشار
دوم: محمدصالح قره داغی
سوم: یونس سهرابی محراب

** بازی سازی:
اول: رضا جودکی
دوم: دانیال کشاورزنژاد
سوم: ندارد

** گرافیک:
اول: مهدی یارتوکلی
دوم: فاطمه عزتی آراسته
سوم: رازاوه رستمی
سوم: سالار رادمهر

** ویدئوگرافی:
اول: ندارد
دوم: امین ملکی
سوم: میلاد مستقیمی

.............................................................

عکس: امیرحسین نباتی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی