پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۷
|
کد خبر: ۷۸۰۷
حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: کلیات ۸ اصل حاکم بر اصلاح آئین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیأت علمی تصویب و مقرر شد که جزئیات آئین‌نامه در شورای معین بررسی و تصویب شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۸۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی روز گذشته به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد. 

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه محمدحسین ساعی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه کلیات ۸ اصل حاکم بر اصلاح آیین‌نامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیأت علمی تصویب و مقرر شد که جزئیات آیین نامه در شورای معین بررسی شود و براساس اصول ۸ گانه تدوین، تصویب و ابلاغ خواهد شد. 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۵ مصوبه مهم شورای معین نیز در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد که شامل سند موسیقی، تشکیل بنیاد ملی علم ایران،‌ نظام‌نامه دانشجوی متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه جذب و پرورش استعدادهای برتر در حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی و علمی و اصلاح مصوبه تشکیل هیأت عالی جذب هیأت علمی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست