پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۰۴
|
کد خبر: ۷۸۱۱
ویسپار با تأمین نیاز‌های داخلی کشور در حوزه آب و انرژی، اکنون به یکی از برند‌های شناخته شده در این صنعت بدل شده است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۳۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، نشست روایت پیشرفت گروه صنعتی «ویسپار»، با هدف تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، برگزار شد.

شرکت پایا بسپار آریا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ویسپار است که در سال ۱۳۸۶، در راستای برطرف نمودن نیاز مشتریان در حوزه آبیاری،  محصولات تخصصی خود را با برند تجاری ویسپار به بازار عرضه کرد.

این شرکت با حضور و همراهی بیش از ۶۰۰ نیروی شایسته و متخصص در فضایی بالغ بر ۲۰.۰۰۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بوعلی همدان واقع شده است. هم اکنون این مجموعه به پشتوانه بیش از پانزده سال تجربه و تخصص، علاوه بر تولید تجهیزات آبیاری، به تولید لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری در حوزه‌های تخصصی دیگری مانند نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، تاسیسات استخر، سونا و جکوزی و همچنین آب شیرین‌کن پرداخته است.

ویسپار همواره در تلاش است تا با رویکردی نوآورانه، رصد مداوم بازار و ارائه سبد جامعی از محصولات متنوع و باکیفیت، در جهت رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان عزیز گام بردارد. این مجموعه با ارائه خدمات پس از فروش، تأمین سریع و پاسخگویی مستمر، اعتماد مخاطبین را جلب کرده و از ویسپار برندی قابل اعتماد و شناخته‌شده ساخته است.

ویسپار با تامین نیاز‌های داخلی کشور در حوزه آب و انرژی، اکنون به یکی از برند‌های شناخته شده در این صنعت بدل شده است. کیفیت بالای محصولات ویسپار سبب شده تا محصولات این مجموعه به بیش از ده‌ها کشور صادر شود.

برای مشاهده قسمت‌های مختلف مستند نشست روایت پیشرفت دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا از گروه صنعتی ویسپار روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری