پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۳۷
|
کد خبر: ۷۸۳۶
مراسم اعتکاف دانشجوییسال ۱۴۰۲ برپا شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، این دوره از اعتکاف دانشجویی که همزمان با ولادت باسعادت امیرالمؤمنین امام علی (ع)، از غروب روز چهارشنبه ۴ بهمن در مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا برای خانم‌ها و در مسجد قبا واقع در کوی متخصصین برای آقایان آغاز شده و امروز شنبه ۷ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشاء به کار خود پایان می‌دهد.

۱۵۰ نفر از خانم‌ها و ۳۰ نفر از آقایان متشکل از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های استان همدان، با حضور در این برنامه معنوی، از شلوغی‌های روزمره زندگی فاصله گرفته و برای خود فرصت بیشتری برای راز و نیاز با معبود خویش ایجاد کردند.

در این برنامه، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، حجت‌الاسلام امینن عباسی، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین استادان حوزه و دانشگاه و دکتر مینا مؤمنی متخصص زنان و زایمان به سخنرانی پیرامون مباحث مختلف، به همراه پرسش و پاسخ، پرداختند.

همچنین، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا و دانشگاه‌های استان و حجت‌الاسلام محمدی نماز جماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء را همراه با بیان احکام شرعی، اقامه کردند.

در این برنامه، علاوه بر برگزاری مسابقه کتابخوانی، حاج احمد گلپریان به مناسبت ولادت امام علی (ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر