پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۰۰۸
|
کد خبر: ۷۸۴۶
به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در ۳ عنوان شغلی؛

بانک رفاه کارگران استخدام می‌کند

بانک رفاه کارگاران برای تکمیل کادر فنی خود، دعوت به همکاری می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، بانک رفاه کارگران به‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده‌های شغلی "تخصصی حوزه فناوری اطلاعات" و "بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط جهت اشتغال در واحد‌های بانک در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی، مصاحبه‌های تخصصی، رفتاری - روانشناختی، تأیید صلاحیت‌های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی‌ها و سلامت کامل جسمی و روحی با انعقاد قرارداد کار (بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می‌کند.

رده شغلی بانکدار جهت اشتغال در واحد‌های بانک در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد


رده شغلی بانکدار - تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت اشتغال در شهر تهران


رده شغلی نگهبان (مرد) جهت اشتغال در واحد انتظامات واحد‌های بانک در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم

متقاضیان شرکت در آزمون جذب و همکاری از روز دوشنبه مورخ 1402/11/02 تا روز چهارشنبه مورخ 1402/11/11 به مدت 10 روز فرصت دارند از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه و ثبت نام اقدام کنند. ساعت و محل برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سامانه ثبت‌نام اعلام می شود.  

شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی