پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۶۴
|
کد خبر: ۷۸۴۸
تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی‌سینا در خوابگاه‌های جدیدالاحداث «مرضیه حدیدچی دباغ» اسکان می‌یابند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

به منظور افزایش ظرفیت فضا‌های خوابگاهی و امکان اسکان حداکثری دانشجویان روزانه غیربومی، بلوک‌های خوابگاهی «مرضیه حدیدچی دباغ» ۱ و ۲ در پردیس اصلی دانشگاه و در مجاورت مجموعه خوابگاهی بعثت، برای اسکان دانشجویان دختر آماده بهره‌برداری می‌باشد و در نیم‌سال تحصیلی جدید، پذیرای دانشجویان خوابگاه‌های کوثر، حضرت زینب (س)، معصومیه و دانشجویانی که به صورت مازاد بر ظرفیت در بلوک‌های بعثت و فرزانگان اسکان دارند، می‌باشد.

نکات مهم:

١) دانشجویان محترم ساکن خوابگاه‌های کوثر، حضرت زینب (س)، معصومیه و ظرفیت‌های اسکان یافته مازاد در بلوک‌های بعثت و فرزانگان در اولویت اسکان در این خوابگاه‌ها می‌باشند و لازم است که قبل از ترک خوابگاه برای تعطیلات بین ترم (١٣ تا ٢٠ بهمن‌ماه ١۴٠٢) کلیه وسایل خود را به صورت بسته‌بندی در انبار خوابگاه قرار دهند.

٢) خوابگاه‌های فوق به علاوه خوابگاه فرهنگ از ١٣ بهمن‌ماه ١۴٠٢ تعطیل می‌باشند و دانشجویان ملزم به ترک این خوابگاه‌ها می‌باشند.

تبصره: دانشجویان دارای پژوره و سایر موارد مشابه با تأییدیه دانشکده خود، می‌توانند در دوران انتقال به خوابگاه‌های جدید، در محل‌هایی که توسط دانشگاه تعیین می‌شود به صورت مهمان اسکان یابند.

٣) دانشجویان عزیز می‌بایست، وسایل (غیرقیمتی) خود را در بسته‌بندی محکم و مقاوم (داخل گونی دربسته یا کارتن طناب‌پیچ شده) با درج مشخصات (نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره همراه) بر روی هر بسته، تحویل انبار خوابگاه نموده و رسید دریافت نمایند.

۴) ضروری است دانشجویان گرامی ظرف حداکثر یک هفته بعد از اسکان در خوابگاه‌های جدید، نسبت به دریافت وسایل خود اقدام نمایند. بدیهی است امکان نگهداری وسایل بعد از تاریخ فوق میسر نبوده و مسؤولیت آن متوجه اداره خوابگاه‌ها نمی‌باشد. ضمنا ارائه رسید برای عودت وسایل ضروری است و مسؤولین خوابگاه از تحویل وسایل بدون رسید معذورند.

۵) نحوه رزرو و چگونگی تخصیص اتاق خوابگاه‌های دباغ ۱ و ۲ و تاریخ بازگشایی این خوابگاه‌ها اطلاع رسانی می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو