پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۶
|
کد خبر: ۷۹۷۲
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقارن نوروز باستانی با ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم متن پیام دکتر محمدعلی زلفی‌گل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار
یا مدبّر اللّیْل و النّهار
یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال
حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

کاروان طبیعت به فصل فروزنده‌ی بهار و رستخیز نوروز قدم می‌گذارد و به مبارک‌ایام نوشدن‌ها و خجسته روزگار رویش‌ها نزدیک می‌شود. فرصت تحویل سال نو فرح‌بخش و نشاط‌انگیز است و خوشا حلول سال نو خورشیدی که در عزیزترین منزل و ماه قمری؛ شهرالرمضان به وقوع می‌پیوندد.

دل‌های پاک مؤمنان روزه‌دار در بارش رحمت و نزول معنویت، شکوه بهار و نوروز را جشن خواهند گرفت و به عزت شب‌های عظیم قدر و به لطف و التفات پروردگار کریم، ابواب نعمت و رحمت گشوده خواهد شد.

نسیم راستی و عطر رستگاری بیش از هر سال بر سفره‌ی هفت‌سین امسال ایرانیان در هر کجای جهان خواهد وزید. از خداوند بهار، تحویل حال و تعالی جان روزه‌داران عزیز را مسئلت می‌نمایم و آرزومندم که بدین نیک‌وقتی و نیک‌بختی و در خجسته بهار قرآن، خورشید دانش ایرانیان بیش از پیش جهانتاب گردد.

اکنون که جهان به کیمیای "حول حالنا الی احسن‌الحال" در بهار قرآن کریم جان می‌گیرد و جان می‌بخشد، خاضعانه و خالصانه به فرزانگان فهیم و فرهیخته عرصه دانایی و توانایی وطنم در اقصا نقاط ایران عزیز اعم از اعضای محترم هیئت علمی و یاوران علمی و فرزندانم در سپهر دانایی و مدار توانایی در مؤسسات آموزش عالی شادباش صمیمانه تقدیم می‌دارم.

محمدعلی زلفی‌گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست