پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷۲
|
کد خبر: ۱۰۸۳
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

دانشگاه موتور پیشران کشور به سمت تمدن اسلامی است

حجت السلام و المسلمین مصطفی رستمی گفت: کدام کانون در جامعه ایران اسلامی این توانمندی را دارد که از این نقاط دفاع کند؛ یکی از کانون های دفاع دانشگاه ها هستند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم معارفه خود که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در فضای کنونی آنچه وجهه همت دشمن به آن متوجه شده است هدف قرار دادن نقطه قوت نظام است.

وی ادامه داد: معنویت نظام و همراه و همدلی بین امت و امام نقاطی است که دشمن هدف قرار داده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دشمن با هدف قرار دادن امید مردم و جایگزین کردن آن با یاس به دنبال زمین زدن نظام است.

وی ادامه داد: کدام کانون در جامعه ایران اسلامی این توانمندی را دارد که از این نقاط دفاع کند. یکی از کانون های دفاع دانشگاه ها هستند.

رستمی ادامه داد: دانشگاه موتور پیشران کشور به سمت تمدن اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: دانشگاه سکولار بود اما آنچه در عمل اتفاق افتاد غیر از آن چیزی بود که دشمن به دنبال آن بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: دانشگاه در پی انقلاب، جریان انقلاب و دفاع مقدس، در هر نقطه ای که نیاز بوده ورود کرده و نیاز کشور را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه در عرصه دیپلماسی و سایر عرصه ها نقش آفرینی خوبی داشته است اما آیا ما به نقطه مطلوب رسیده ایم؟ بین آن نقطه که ما هستیم و آن نقطه که باید برسیم فاصله وجود دارد و ما باید این فاصله را با هم پر کنیم. هدف ما رساندن جامعه به قله های تمدن اسلامی است و برای این هدف ناامیدی ممنوع است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به صفات حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ایشان فردی مهربان، بی تکلف، مشورت پذیر و قاطع بوده است و برای وی آرزوی توفیق و سلامتی داریم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست