پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۳۲
|
کد خبر: ۱۴۱
از زحمات عوامل اجرایی طرح های عمرانی، تأسیساتی و خدماتی که در بازسازی خوابگاه غدیر حضور داشتند، با حضور رئیس دانشگاه تقدیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش خبرنگار بسنا ظهر امروز، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا در آیین تقدیر از عوامل اجرایی طرح های عمرانی، تأسیساتی و خدماتی دانشگاه بیان کرد: تشکر و قدردانی از کسی که کاری را انجام داده است، نشانه شکرگزاری است و این شکرگزاری همان تشکر از خداوند متعال است.
وی افزود: زحمات فراوانی در سال های اخیر توسط کارکنان و مسؤولین این دانشگاه صورت گرفته است و باید برای قدردانی از این زحمات که به طور قطع باعث پیشرفت دانشگاه شده است، باید به صورت مداوم انجام گیرد.
رئیس دانشگاه گفت: هرکسی در این دانشگاه در جایگاه خود می تواند در روند پیشرفت دانشگاه موثر باشد. نباید نقش فرد را نادیده گرفت، بلکه این فرد فرد اعضای دانشگاه هستند که در جای خود با انجام وظایف محوله گامی در این راه برمی دارند.
دکتر محمدی فر خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در جوامع مختلف، به عنوان سرمایه های کشورها محسوب می شوند. دنیا قائم به فرد نیست، ولی در واقع این انسان است که باید چرخ کار را بچرخاند و نمیشود نقش انسان را نادیده گرفت.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی و پیمانکاران را باید تقویت کرد و باید از حضور آنها استفاده کرد، چراکه واگذاری امور عمرانی و خدماتی به شرکت های خصوصی تسریع در امور جاری دانشگاه است.

در ادامه این برنامه، دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه اظهار کرد: در جریان ساخت و تعمیرات اخیر خوابگاه غدیر به تجارب ارزشمندی رسیدیم و این موضوع نتیجه یک کار تیمی بوده است.
وی افزود: البته باید مجموعه کارهای صورت گرفته آسیب شناسی شود و مطالعه بیشتری انجام گیرد تا در کارهای بعدی این تجارب را مورد استفاده قرار داد.
دکتر علی عربی یادآور شد: پیگیری های ارزشمندی در زمان مسؤولیت معاون سابق دانشجویی دانشگاه صورت گرفته است و هم اکنون هم دکتر نقدی معاون فعلی دانشجویی، در حال پیگیری از سازمان امور دانشجویان و مدیریت های مختلف در وزارت علوم هستند تا این کار تکمیل شود.
وی تأکید کرد: برای کارهایی که بناست انجام شود، باید برنامه ریزی صحیح صورت گیرد که نقشه کار معین باشد و تکلیف مجموعه معلوم باشد، چه به لحاظ مسائل مالی و چه به لحاظ حضور نیروی انسانی و ماشینی در کار.
در پایان این برنامه از از عوامل اجرایی طرح های عمرانی، تأسیساتی و خدماتی دانشگاه تقدیر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست