پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۳۷
|
کد خبر: ۱۸۵۶
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: در جدیدترین رتبه بندی گرین متریک 2018، دانشگاه بوعلی سینا که برای اولین بار در این رتبه بندی شرکت نموده است، توانست با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت سبز، رتبه 9 کشوری و 412 جهانی را کسب نماید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

دکتر یعقوب محمدی فر در گفتگو با خبرنگار بسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: نظام رتبه بندی گرین متریک 2018، بین 719 دانشگاه در سراسر دنیا و به مرکزیت دانشگاه اندونزی به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: این رتبه بندی با هدف ارائه چشم انداز جامع از شرایط و سیاست های مرتبط با محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه های کشورهای مختلف راه اندازی شده است و از 6 شاخص کلیدی "محیط زیست و زیرساخت"، "انرژی وتحقیقات اقلیمی"، "مدیریت پسماند" ، "آب" ، "حمل ونقل"، "آموزش" برای رتبه بندی مؤسسه ها استفاده می کند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: گرین متریک ابزاری برای جلب توجه مدیران و سیاست گذاران در محیط های دانشگاهی فراهم آورده و سالانه بیش از 10 هزار مؤسسه توسط این نظام رتبه بندی ارزیابی می شود که فهرست پانصد مؤسسه برتر بر روی سایت http://greenmetric.ui.ac.id/overall-ranking-2018/ منتشر می شود.

وی همچنین در پایان این افتخار بزرگ را به همکاران هیأت علمی و کارمندان و دانشجویان گرامی این دانشگاه تبریک گفته و از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به خاطر تلاش هایی که در کسب این موفقیت داشته اند تشکر نمود.

جهت مشاهده گواهینامه دانشگاه بوعلی سینا در رتبه بندی گرین متریک کلیک کنید

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست