پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۰۵
|
کد خبر: ۲۱۱
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، فرصت مناسبی برای خودسازی و خودباوری دانشجویان است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

دکترعلی‌اکبرعروتی‌موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در گفتگو با بسنا گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا همانند سنوات قبل، دانشجویان را به اردوی راهیان نور اعزام می کند.

وی افزود: حدود پنج درصد از کل دانشجویان دانشگاه، اسفندماه 96 جهت بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی جنوب کشور به اردوی راهیان نور می روند.

دکتر عروتی موفق ادامه داد: در این اردوها، که در دو بازه زمانی پنج روزه خواهد بود، 450 نفر از دانشجویان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی مختلف می‌شود به زیارت یادمان شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند رفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا اضافه کرد: اعزام برادران از 16 اسفندماه آغاز می‌شود، و در تاریخ 20 اسفندماه نیز خواهران دانشجو به اردو می روند.

وی با اشاره به اختصاص 6 دستگاه اتوبوس مختص خواهران و چهار دستگاه اتوبوس مختص برادران، گفت: برای هر اتوبوس یک نفر راوی و یک نفر روحانی در نظر گرفته شده است، تا راویان دفاع مقدس صحنه ‌های ایثار و شهادت را برای دانشجویان روایت‌گری کرده و روحانیون عزیز هم به عمق بخشی اعتقادات و رفع شبهات شرعی و سوالات دینی و اجتماعی دانشجویان بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، فرصت مناسبی برای خودسازی و خودباوری دانشجویان است، تا اینکه این جوانان با حضور در یادمان های مناطق عملیاتی، با فضای آن دوره از زمان که مملو از محبت، تلاش، ایثار و شهادت بوده است، از نزدیک آشنا شده و تأثیر عطر و رنگ خدایی شهدا را بر قلوب خود احساس کنند.

دکترعروتی‌موفق خاطرنشان کرد: اولویت نخست برای اعزام دانشجویان به این اردوها، متعلق به سفراولی‌ها است و لازم به ذکر است که در این سفر برای هر یک از دانشجویان بسته‌های فرهنگی متناسب با فضای مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر