پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۴۷
|
کد خبر: ۲۱۶۴
دکتر علی اصغر ساکی رئیس دانشکده کشاورزی در جشن روز مهندس بیان کرد: اگرفضای مناسبی برای شما مهندسان کشاورزی پیش بیاید منشاء خدمت های بسیار بالنده ای برای خود، خانواده و کشور خواهید شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر علی اصغر ساکی رئیس دانشکده کشاورزی در گرامیداشت زادروز خواجه نصیر الدین طوسی به مناسب روز مهندس که به همت شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی کشاورزی در سالن سرو دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: کار اصلی و کلیدی کشور به عهده ی مهندسان است که هرچه مهندسان امروز بیشتر تلاش کنند آن را در آینده برداشت می کنند و ما معلمین هم در این راستا وظیفه داریم ازجهات مختلف علمی، اخلاقی و زندگی ، مهندسان را تقویت کنیم.

وی اظهارداشت: اگرفضای مناسبی برای شما مهندسان کشاورزی پیش بیاید منشاء خدمت های بسیار بالنده ای برای خود، خانواده و کشور خواهید شد.

ساکی ادامه داد: به آینده این کشور بسیار خوش بین هستم زیرا علم همراه با اخلاق است و اگر کسی با وجود علم، اخلاق نداشته باشد باید شک کرد که این علم را از راه درستی به دست آورده و همچنین علم همراه باتواضع، صداقت، درستکاری و قداست است؛ با خود، حقوق دیگران را مغتنم می شمارد و حق طلبی همراه باعشق می باشد که گاهی ازعقل هم بالنده تر است، همانطور که عشق توانست جوانان بسیاری را به سمت جبهه ها روانه کند.

رئیس دانشکده کشاورزی در پایان گفت: علم، شکوفایی اقتصاد، تولید و ثروت را به همراه دارد.

خبرنگار: حیدری فخر
عکس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست