پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۷۵
|
کد خبر: ۲۵۱۵
دبیر علمی همایش ملی زندگی دانشجویی، آسیب ها و فرصت ها:

پرداختن به اخلاق، روحیات، آسیب های اجتماعی و روانی دانشجویی از اولویت ها است

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا و دبیر علمی همایش ملی زندگی دانشجویی، آسیب ها و فرصت ها، مطرح کرد: نیازمند پرداختن به حوزه های دیگر از جمله اخلاق دانشجویی، روحیات دانشجویی، آسیب های اجتماعی و روانی هستیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا و دبیر علمی همایش ملی زندگی دانشجویی، آسیب ها و فرصت ها، مطرح کرد: زندگی دانشجویی در عرف اولیه در اسکان و غذا خلاصه می شود؛ اما چیزی فراتر از این بخش ها است و نگاه ما و سازمان امور دانشجویان، صندوق رفاه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا این بوده است؛ البته نیازمند پرداختن به حوزه های دیگر از جمله اخلاق دانشجویی، روحیات دانشجویی، آسیب های اجتماعی و روانی هستیم.

وی در ادامه افزود: ایده این رویداد در سال ۱۳۹۷ شکل گرفت و با حسن نیت مجموعه های مدیریتی نسبت به زندگی دانشجویی با برپایی این همایش موافقت شد.

معاون دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا گزارش داد: تعداد مقالات ارسالی به همایش ۱۳۴ مورد بوده است که براساس رأی هیأت داوران در رشته های مختلف، ۷۵ مقاله منتخب شده است که تعدادی برای پوستر و چاپ و بخشی به ارائه در جلسه و پنل برنامه ریزی شده است.

نقدی در پایان اشاره کرد: باید در راستای ارتقای سرا های دانشجویی با جدیت کار کرد تا شاهد رشد فرهنگی و اجتماعی، نشاط بیشتر، رشد تعالی و اخلاقی در حوزه دانشجویی دانشگاه های کشور باشیم.

 

خبرنگار: حوائجی

عکس: غزاله امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو