پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۸
|
کد خبر: ۲۵۹
آیت الله موسوی اصفهانی در مراسم بدرقه راهیان روشنایی:

شهیدان راه اسلام، به معنای حقیقی خدامحوری رسیدند

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: در سفر راهیان نور به این نکته توجه کنید که شهیدان راه اسلام، به چه شکل بانفس خود کنار آمده اند که از همه چیز خود بگذرند و غیر از خدا هیچ چیز را نبینند، دلیل آن، فقط یک چیز است و آن هم رسیدن به معنای حقیقی خدامحوری است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶














به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، مراسم بدرقه راهیان روشنایی به همت هیأت دانشجویی، در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی سینا با حضور دانشجویان برگزار شد .

در این مراسم، آیت الله موسوی اصفهانی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و مدیرحوزه های علمیه استان، با بیان اینکه تمام انبیاء الهی آمده اند تا خدا محوری را به ما بیاموزند گفت: خداوند مسیر هدایت را به دو طریق پیش روی انسان قرار داده است، یکی از طریق مسیر عقل و دیگری از طریق مسیر وحی تا به سعادت انسان ختم شود.

وی افزود: در سفر راهیان نور به این نکته باید توجه کنید که شهیدان راه اسلام، به چه شکل بانفس خود کنار آمده اند که از همه چیز خود بگذرند و غیر از خدا هیچ چیز را نبینند، دلیل این کنار آمدن فقط یک چیز است و آن هم رسیدن به معنای حقیقی خدامحوری است.

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه طبق سفارشات رهبر معظم انقلاب، سفر راهیان نور برای تقویت خود سازی بسیار مؤثر است گفت: در سفر راهیان شما شاهد شکوفا شدن اسوه های حسنه هستید که از طریق خودسازی انجام می شود، خودسازی در زمان جوانی زیربنای سادت در دنیا و آخرت است اگر از خودسازی غافل شوید سبب نابودی خود شده اید.

مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری هم چنین با اشاره به اینکه اگر بزرگترین شخصیت علمی هم باشید و خودساخته نباشید در خدمت دولت های استکبار قرار می‌گیرید، تصریح کرد: در سفر راهیان نور به این مسأله بسیار توجه کنید تا با مفهوم خود ساختگی آشنا شوید و یک جوان خود ساخته شوید.

خبرنگار: داوری

عکس: متین


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر