پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۶۲
|
کد خبر: ۳۰۴۲
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان گفت: دانشگاه علمی کاربردی با ظرفیت پذیرش پنج هزار دانشجو در ۵۲ رشته کاردانی و ۵۱ رشته کارشناسی فعال است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر محمود تعجبی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان در آیین افتتاح ساختمان جدید این دانشگاه ضمن تشکر از دکتر غلامی که در بیست و هفتمین سالروز تاسیس دانشگاه در این مرکز حضور پیدا کرد گفت: ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی همدان در سال ۹۶ خریداری شد اما با توجه به این‌که ساختار آن اداری و آموزشی نبود، ۱۸ ماه زمان و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و بازسازی آن صرف شد.
وی اضافه کرد: این ساختمان شامل ۲ بلوک، پنج طبقه و ۹ واحد است که مدیریت‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، کانون فرهنگی و علمی و کلینیک اشتغال و کارآفرینی در آن مستقر است.
تعجبی تشریح کرد: ساختمان مرکز جدید جامع علمی کاربردی استان همدان دارای سالن جلسات برای برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه آموزشی هم اندیشی اساتید و دانشجویان است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان اظهار داشت: با راه‌اندازی فضای اداری و پشتیبانی این مرکز، روند پاسخگویی به دانشجویان آسان شده و شتاب می‌گیرد.
وی در پایان بیان کرد: دانشگاه علمی کاربردی با ظرفیت پذیرش پنج هزار دانشجو در ۵۲ رشته کاردانی و ۵۱ رشته کارشناسی فعال است.

خبرنگار: میرزایی
عکس: علی‌احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی