پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۷۵
|
کد خبر: ۳۲۵۸
برخی از دانشجویان شرکت‌کننده در تریبون آزاد گفتند: اداره کشور با گران کردن اجناس ممکن نیست؛ همچنین در اعلام سیاست‌های اقتصادی دولت بد عمل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، تعدادی از دانشجویان در تریبون آزاد با موضوع "نقد عملکرد اقتصادی دولت" که به همت انجمن اسلامی دانشجویان در مقابل سلف مرکزی برپا شد، اعلام کردند: اداره کشور با گران کردن اجناس ممکن نیست؛ همچنین در اعلام سیاست‌های اقتصادی دولت بد عمل شده است.

دانشجویی یادآوری کرد: نباید از دولتی که قائل به این است که خودکفایی کشاورزی ارزشی ندارد، در حوزه اقتصادی انتظار داشت؛ اگر دولت به فکر اقتصاد است، به جای قرارداد با شرکت‌های خارجی با شرکت‌های داخلی قرارداد ببندد.

همچنین تصریح شد: اگر مسوولان ما پهلوی‌صفت باشند، جامعه تغییر نخواهد کرد؛ متاسفانه برخی مسوولین به سمت اشرافی‌گری رفته‌اند که برای کشور خوب نیست.

دانشجویی خاطرنشان کرد: وقتی می‌توانید، در جامعه تاثیرگذار باشید، که دردهای جامعه را بدانید.

دانشجویی عنوان کرد: دولت هنوز موضع و اطلاعات مشخصی در رابطه با حقوق‌های نجومی ارائه داده نکرده است و ‌ما نمی‌دانیم دولت هنوز هم در برخورد با مبارزه با مفاسد اقتصادی ثابت‌قدم است یا نه.

دانشجوی دیگری گفت: پذیرفتن انتقادات به ویژه در بحث اقتصادی و جلوگیری از سردرگمی اثر مثبتی بر افکار عمومی خواهد داشت.

همچنین بیان شد: ساختارها ایراد دارند و اصلاح نمی‌شوند؛ همچنین اعتراض‌ها از جانب مردم باید به صورت مسالمت‌آمیز باشد.

دانشجوی دیگری تشریح کرد: از تعلقات فکری سیاسی بیجا دست برداریم. دعوا بر سر هیچ است؛ اگر دو جناح ذره‌ای با هم تفاوت داشتند، آنگاه باید دفاع کنید.

وی ادامه داد: اگر قرار است در وضعیت امروز تغییر ایجاد کنیم باید از خودمان شروع کنیم؛ باید از دعواهای جناحی دوری کنیم.

دانشجویی اذعان کرد: اغتشاشگران از فرصت‌ها سواستفاده می‌کنند. همچنین مردم گاهی ناآگاهانه دفاع می‌کنند؛ بحثی به نام جدا بودن اشرار از مردم وجود دارد. کسی که قرآن را آتش می‌زند جزو مردم نیست. همچنین اینکه ناکارآمدی دولت را به پای دین بگذاریم کار درستی نیست.

دانشجوی دیگری گفت: مسوولین در بیشتر شهرها جلوی فتنه را نگرفتند؛ اما خوشبختانه مسوولین همدان کاری کردند و این نشان‌دهنده تدبیر مسوولین این شهر است.

خبرنگار: میرزایی
عکس: اصلانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو