پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۱۳
|
کد خبر: ۳۲۶۹
سید حمید اشرف در مناظره دانشجویی:

افکار عمومی از عملکرد شش ساله دولت راضی نیست

سید حمید اشرف، دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته علوم سیاسی در مناظره دانشجویی با رسول نصرالهی بیان کرد: اگر بخواهیم در مورد عملکرد شش ساله دولت بحثی داشته باشیم با چند پارامتر شخصی، ساختاری و محیطی مواجه هستیم که همه آنها دست به دست هم می‌دهد و یک عملکرد را بوجود می آورد که در مجموع افکار عمومی از عملکرد شش ساله دولت راضی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در مناظره دانشجویی با محوریت بررسی عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم که با تلاش بسیج دانشگاه بوعلی‌سینا درسالن شهید چیت‌سازیان دانشکده علوم انسانی برگزار شد، سید حمید اشرف، دانشجوی کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی، گفت: اگر بخواهیم در مورد عملکرد شش ساله دولت بحثی داشته باشیم با چند پارامتر شخصی، ساختاری و محیطی مواجه هستیم که همه آنها دست به دست هم می‌دهد و یک عملکرد را بوجود می‌آورد که در مجموع افکار عمومی از عملکرد شش ساله دولت راضی نیست.

اشرف اظهار داشت: در دولت روحانی، وعده هایی داده شد که در اقتصاد زمینه را برای فعالیت مردم مهیا کرده، شکاف‌های اجتماعی را از بین برده و سرمایه ملی را افزایش می‌دهد ولی در حال حاضر وضعيت ايران در منطقه و جهان به دليل سياست‌هاي اعمال شده توسط رئیس جمهور، با فشارهاي گسترده‌اي در زمینه داخلی مواجه شده است و وضعيت اقتصادي ما نابسامان و كشور با آشفتگي شديد اقتصادي مواجه است.

وی بیان داشت: مساله برجام، یکی دیگر از استراتژی‌های غلط این دولت بود؛ اگرچه زحمت و تلاش آنها و بویژه سرداران جبهه دیپلماسی، قابل تقدیر است، اما مجموعا در این زمینه اشتباه استراتژیک وجود داشت، چرا که ایشان همه چیز را در سبد برجام قرار دادند و فکر می کردند اگر برجام حل شود، همه مشکلات سیاست خارجی ما هم حل می‌شود، در حالی که در این عرصه، پنج شش کشورِ محدود، بودند و می‌خواستند زورگویی کنند.

دانشجوی کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی ادامه داد: در حالی که در دنیا دویست کشور دیگر، از جمله کشورهای همسایه و همسو هم وجود دارد، که می توانستیم با آنها در ارتباط باشیم، اما دولت همه تمرکزش را بر گفتگوی 1+5 گذاشت که در پایان کار هم وقتی فردی مثل ترامپ به عرصه آمد، همه چیز لغو شد و گرفتاری ایجاد کرد.

وی افزود: اعتماد به آمریکا اشتباه است چرا که هر دولتی که به آمریکا اعتماد کرد، سقوط کرده است.

اشرف در پایان افزود: شرایط بدتر از آن چیزی است که می‌گفتیم و می‌دیدیم، اما همه ما به آینده امیدواریم که مردم در رفاه و راحتی بیشتری باشند.

خبرنگار: یاری
عکس: شاهمرادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو