پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۹۴
|
کد خبر: ۳۳۴۱
مدیر حراست دانشگاه گفت: حراست کنار شما و یاور شما است؛ حراست مچ‌گیر نیست بلکه دست‌گیر شما است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، اصغر مولایی مروت مدیر حراست دانشگاه در برنامه نقد دانشگاه که در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، در رابطه با پاسخگویی گفت: تعدادی از دانشجویان اخیرا به دفتر بنده مراجعه کردند و درخواست دادند با من صحبت کنند. بنده شخصا پیشنهاد دادم به دانشکده‌ها سر بزنم‌ و با اعضای هیات رییسه و شورای صنفی دانشگاه جلساتی گذاشته شود.

وی عنوان کرد: در این یک سال که توفیق خدمتگذاری به دانشگاه و دانشجویان را پیدا کردم، به دنبال شفاف‌سازی بودم؛ حقیقت این است که هیچ یک از دبیران تشکل‌ها به دفتر من مراجعه نکردند که پشت در بمانند و من از همه استقبال کردم.

مولایی مروت خاطرنشان کرد: حراست کنار شما و یاور شما است؛ حراست مچ‌گیر نیست بلکه دست‌گیر شما است.

وی تشریح کرد: همکاران ما که در درب ورودی دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها حاضرند، پرسنل انتظامات هستند و در امر نظم و امنیت زیر نظر اداره حفاظت فیزیکی هستند که آن اداره زیر نظر حراست است؛ اما به ایشان لفظ حراست اطلاق نمی شود.

مدیر حراست دانشگاه تصریح کرد: ضوابط پوشش مصوب شورای انقلاب فرهنگی ابلاغی از طرف وزارت علوم است؛ ما مسؤولیم و باید این ضوابط را در دانشگاه انجام دهیم. البته بحث حجاب، امنیتی یا پلیسی نیست، بلکه فرهنگی است. ضمن این‌که تمام دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی ضوابط پوششی دارند.

وی تببین کرد: حراست در محیط دانشگاه به دنبال امنیت و آرامش است؛ کار مراقبتی ما باید طوری باشد که شرافت و انسانیت افراد حفظ شود. وظیفه حراست وظیفه صیانت از شما و کار حراست کمک و دستگیری است.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: قنبریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست