پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۹۲
|
کد خبر: ۳۳۴۵
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه تصریح کرد: مدیریت مسأله جامعی است که هیچ شخصی نمی تواند در همه جوانب آن اطلاعات کامل داشته باشد و چنین شخصی به واقع وجود خارجی ندارد؛ بنابراین مدیران از هر رشته تحصیلی که هستند، باید در حوزه مدیریت خود از وجود مشاوران و کارشناسان استفاده کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در برنامه نقد دانشگاه که به همت جامعه اسلامی دانشجویان در سالن شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، گفت: وقف یعنی چیزی که نمی توان آن را فروخت؛ وقف قانون و تعهدات شرعی مختص به خود را دارد.

وی عنوان کرد: طبق دانشجوی کارشناسی با ۴ ترم مشروطی اخراج است؛ کمسیون موارد خاص تنها یک بار می تواند دانشجو را برگرداند. کمیسیون موارد خاص استانی یا کشوری می‌تواند در موارد خاص یک ترم اضافه کند و بیش از این دانشگاه برای این دسته از دانشجویان هزینه تحصیل رایگان نمی کند.

وی ابراز کرد: ما در سال ۹۸ حدود ۱۰۰۰ نفر پذیرش کمتری نسبت به سال قبل داشتیم؛ توزیع این افراد در خوابگاه طبق چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم نبود و مواردی باعث شده تعداد افرادی که به خوابگاه مراجعه می‌کنند، بیشتر شود.

علی‌عربی اظهار کرد: زمانی‌که دانشگاه به ‌حضور شخصی احتیاج دارد و او نمی‌تواند حضور داشته باشد، چه ‌اقدامی می‌توانیم انجام دهیم؟ ما به بعضی از اشخاصی که در این حوزه بودند و‌ به صورت همزمان درس می‌خواندند، پست هم‌تراز با مسؤولیت کمتر دادیم که بتواند درس خود را هم بخواند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت مسأله جامعی است که هیچ شخصی نمی تواند در همه جوانب آن اطلاعات کامل داشته باشد و چنین شخصی به واقع وجود خارجی ندارد؛ بنابراین مدیران از هر رشته تحصیلی که هستند، باید در حوزه مدیریت خود از وجود مشاوران و کارشناسان استفاده کنند.

علی عربی تصریح کرد: هر مدیر در کار خود ممکن است اشتباهاتی داشته باشد، اما در مورد ما و دانشگاه، این اشتباهات قطعا سهوی بوده و تعمدی در کار نیست؛ چراکه مجموعه مدیران دانشگاه تمام هم و غم خود را برای اعتلا و پیشرفت همه جانبه دانشگاه صرف می کنند.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: قنبریان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست