پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۶۴
|
کد خبر: ۳۶۵۶
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان:

جلسات خانه رمان همدان به صورت مجازی برگزار می‌شود

به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان جلسات خانه رمان همدان به صورت مجازی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، تیمور آقامحمدی معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: نویسندگان همدانی همواره ثابت کرده‌اند که داستان‌نویسی برای آنان امری جدی و مهم است؛ ما نویسنده‌ایم و کسب و کارمان نوشتن خواندن است. ما در همدان، شهری با اصالت باستانی و مردمانی فرهیخته و مقاوم زندگی می‌کنیم.

آقامحمدی پیرامون سابقه خانه رمان همدان بیان داشت: از شهریور ۱۳۹۳ تاکنون جلسات تخصصی رمان‌نویسی را به صورت هفتگی و بدون وقفه برگزار کرده‌ایم؛ اعضای خانه رمان از بهترین نویسندگان استان و کشور به‌شمار می‌روند و تاکنون در زمینه انتشار کتاب و حضور در جشنواره‌های معتبر ادبی، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان ابراز کرد: اتفاقات ناگوار تنها می‌توانند وقفه‌ای کوتاه در زندگی بیاندازند اما نمی‌توانند مانع از ادامه آن شوند؛ بیماری همه‌گیر «کرونا» باعث تعطیلی برنامه‌های فرهنگی شده است، اما نمی‌تواند میان هنرمندان جدایی بیفکند.

وی تبیین کرد: استمرار و تنوع برنامه‌ریزی از مؤلفه‌های مهم موفقیت برنامه‌های فرهنگی است؛ ما تصمیم گرفتیم از این پس جلسات تخصصی خانه رمان همدان ‌به همان شکل سابق و با حضور همه اعضا به صورت مجازی و در قالب ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

خبرنگار: فلاح

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی