پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۸۷
|
کد خبر: ۳۸۳۲
وزارت علوم با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و به‌منظور بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، این وزارت خانه با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و به‌منظور بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این فراخوان تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند، می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ یکم لغایت ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی http://amriye.msrt.ir اقدام کنند.

گفتنی است جذب مشمولان در این فراخوان جهت اعزام در شهریور ماه سال ۹۹ خواهد بود و نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه