پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۵۲
|
کد خبر: ۳۸۶۱
دکتر نظرپور در نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تأکید کرد:

لزوم توجه به نقش و جایگاه حوزه روابط عمومی در دانشگاه‌ها/ هزینه کردن در روابط عمومی، سرمایه گذاری است

دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که امروز (شنبه) هم‌زمان با «روز روابط عمومی و ارتباطات» در محل سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، بر لزوم توجه به نقش و جایگاه حوزه روابط عمومی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست مجازی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دکترعلیرضا عبدالهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم و نزدیک به ۱۰۰ تن از مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات اموزش عالی برگزار شد، در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به کلیه مدیران و همکاران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و وزارت عتف گفت: نگاه ما به حوزه روابط عمومی باید متفاوت از سایر حوزه‌ها باشد و دقت و حساسیت زیادی را دراین حوزه به‌کار ببندیم.

وی روابط عمومی را ویترین تمام عیاری از جایگاه و نحوه عملکرد یک دستگاه برشمرد و افزود: هر چه بیشتر در حوزه روابط عمومی هزینه کنیم به مثابه آن است که برای آن سازمان یا دستگاه بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و مهم آن است که همه اتفاقات و رویدادهای یک دستگاه در دستور کار مدیران روابط عمومی قرار گیرد و توجهات تنها به بخش‌های مدیریتی یک دستگاه معطوف نشود زیرا بسیاری از خبرها از دل فعالیت‌های حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و نیروی انسانی بر می‌آید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در ادامه گفت: خبر در لحظه ارزشمند است و اگر زمان آن از دست برود شاید ارزش خبری آن کاسته شود لذا دقت کنیم خبرها را به روز ارائه کنیم و در روابط عمومی‌ها باید به گسترش دولت الکترونیک در دانشگاه‌ها و مراکز اموزش عالی توجه خاص شود و مصونیت اجتماعی جایگاه روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد.

دکتر نظرپور افزود: تعریف جایگاه روابط عمومی در یک مجموعه تنها با توجه به چارت سازمانی تکمیل نمی‌شود بلکه باید نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در هر دستگاهی کاملاً تعریف و مورد عنایت قرار گیرد.

وی درخصوص بحث بودجه روابط عمومی‌ها نیز گفت: امیدواریم با گزارشی که روابط عمومی ستاد درخصوص میزان بودجه مورد نظر مراکز آموزش عالی به حوزه اداری و مالی ارائه می‌کند بتوانیم درخصوص بحث تخصیص بودجه و اعتبار، کمکی هر چند کوچک داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست