پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۸۱
|
کد خبر: ۴۱۱
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

دکتر محمد ملکی به سمت سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر محمد ملکی را به سمت "سرپرست دانشگاه ملایر" منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ملکی آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت "سرپرست دانشگاه ملایر" منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.
دکتر محمد ملکی دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه بوعلی سینای همدان است.
وی دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت ایران ،کارشناسی ارشد مهندسی عمران را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، کارشناسی ارشد مهندسی عمران ( DEA ) را در مدرسه مرکزی لیون – فرانسه گذرانده و دکتری مهندسی عمران را در سال ۱۳۷۷ از مدرسه مرکزی لیون – فرانسه اخذ کرده است.
دکتر ملکی تاکنون انجام ۴ طرح تحقیقاتی، یک مورد ثبت اختراع، تالیف یک جلد کتاب، چاپ ۴۰ مقاله در نشریات معتبر و راهنمایی ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیت دانشگاهی خود دارد.
وی پیش از این به مدت سه سال معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا بوده و همچنین ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا رابه مدت هشت سال بر عهده داشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه