پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴۲
|
کد خبر: ۴۲۲۴
مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان:

جشنواره جوان حکیم به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مرحله (مقدماتی ۴) جشنواره حکیم در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه که به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود شامل حکمت ۱۲۱ تا ۱۶۰ نهج‌البلاغه است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از ایکنا، محمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، از برگزاری مرحله (مقدماتی ۴) جشنواره حکیم در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه که به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود شامل حکمت ۱۲۱ تا ۱۶۰ نهج‌البلاغه است.
وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق سایت javan.eazm.ir اقدام کنند به این صورت که نام کاربری و رمز ورود به سایت مسابقه را خود شرکت کننده تعیین می‌کند، البته قبل از ورود به سایت مسابقه اگر از قبل ثبت‌نام نکرده‌اند باید این مرحله را کامل کرده و سپس وارد سایت شوند.
آهنچی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان تا روز عید غدیر یعنی ۱۸ مردادماه تنها فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: در پایان به ۱۸ نفر از برگزیدگان کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا می‌شود، هم‌چنین شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اسامی برگزیدگان به کانال دروازه حکمت در پیام رسان ایتا به آدرس @babolhekmat مراجعه کنند.
آهنچی با اشاره به اینکه جشنواره جوان حکیم با هدف انس بیشتر جوانان با نهج‌البلاغه و تربیت مبلغ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، یادآور شد: خواهشمندیم هر یک از عزیزان تنها یک بار پاسخ سوالات را ارسال کرده و از پاسخ‌گویی به جای دیگران خودداری کنند.
وی ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده برای آزمون ۲۰ دقیقه است و شرکت کنندگان پس از پاسخگویی باید دکمه خروج را بزنند تا ثبت نهایی شود، هم‌چنین فایل pdfسوالات برای آمادگی و سرعت بیشتر هنگام ورود به سایت آزمون در اختیار قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود؛ پی دی اف مربوطه از طریق کانال خبرگزاری ایکنا همدان به آدرس @iqnanews۹۶ در تلگرام و ایتا و کانال‌ مسابقه به آدرس https://eitaa.com/javanehakim در پیام رسان ایتا قابل دریافت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر