پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۷۰
|
کد خبر: ۴۲۵۹
در دو بخش مدیریت درمان و مدیریت بیمه‌ای؛

​آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای تأمین نیروی انسانی در دو بخش مدیریت درمان و مدیریت بیمه‌ای برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
​آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش بسنا و به نقل از ایثار، سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در دو بخش مدیریت درمان و مدیریت بیمه‌ای در سال جاری اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کند.

افراد واجد شرایط را از طریق برگـزاری آزمـون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی و یا قراردادی در مراکز ملکی و مراکز تحت پوشش هولـدینگ درمـان در دو بخش درمان و بیمه ای دعوت به همکاری می نماید. لازم به ذکر است ایثارگران جویای کار واجد شرایط جهت بهره‌مندی از این سهمیه باید در آزمون این سازمان شرکت کنند.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند کـه ثبـت نـام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشـانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۳ آغاز و لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۳ پایان می پذیرد.کلیه متقاضـیان ضـرورت دارد کـه در مهلت در نظرگرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمـودن مـدارک و اطلاعـات مـورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام:
۱ -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲ -اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
۳ - دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.
۴ -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر.
۵ -دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)
۶ -داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
۷ -نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.
۸ -استخدام افرادی که در اجرای قـانون رسـیدگی بـه تخلفـات اداری یـا آراء قـانونی مراجـع ذیصـلاح بـه مجازاتهـای اخـراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
۹ -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
یادآوری: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبـان آخـرین روز ثبت نام ۹۹/۵/۲۳ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام ۹۹/۵/۱۳میباشد.

شرایط اختصاصی استخدام:
۱ -مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی میباشد.
داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گـرایش رشـته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی کـه مقطـع تحصـیلی، رشـته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عینا در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشـته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش هـای ذکـر شـده مـلاک عمـل خواهـد بـود. لـذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نـام در شـغل هـایی کـه واجـد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

۲ -شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
۱/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم صرفا در عنوان شغلی متصدی پذیرش و اطلاعات با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۲/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۵ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
۳/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۵ و شرط سنی حداکثر ۳۲ سال تمام صرفا برای رسته بهداشتی و درمانی.
۴/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۳ سال تمام.
۵/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۵ سال تمام صرفا برای رسته بهداشتی و درمانی و دکتری عمومی .
۶/۲ - دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (phd )با حداکثر۳۸ سال تمام.
۷/۲ -دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (پزشکان متخصص) با حداکثر۴۰سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره۱ :مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و ضریبK ،(مدت اشتغال تمام وقت متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت ها یا موسسات تابعه(صد در صد متعلق به سازمان)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در بیمارستانها و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات امنایی و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و متناسب با مدت اشتغال به کار، دال بر تائید مراتب مذکور و نیز سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر ۳۵ سال تمام و برای رشته های دکترا ( phd و متخصص) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید، اضافه میگردد.
شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمیباشد.

توضیحات:
شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می باشد:
۱ -موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی ۲ -بانک رفاه کارگران ۳ -موسسه حسابرسی تامین اجتماعی ۴ -شرکت گروه هتلهای هما ۵ -موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه ۶ -رفاه گستر ۷-سرمایه گذاری تامین اجتماعی ۸ -شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی ۹ -شرکت انتشارات علمی و فرهنگی ۱۰ -کار و تامین ۱۱ -گروه پزشکی حکمت ۱۲ -شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران ۱۳ -شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین۱۴-شرکت مهندسی تاسیسات وانرژی تامین.

قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام:
با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام(مصوب ۱۳۷۱ ،(مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبـرد حـق علیـه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثـر مجروحیـت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلـی کـه قـادر بکار نمیباشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گـواهی از مراجـع ذیصـلاح قبل از مرحله مصاحبه در زمان تحویل مدارک به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در بند (۲ (این آگهی قابل افـزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افـزایش طبـق ایـن بنـد از حـداکثر شـرط سـنی ۳۵ سـال و بـرای رشته های دکترا از ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.
تبصره ۲ -فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سـهمیه اسـتخدامی با کسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند می توانند هماننـد سـایر فرزنـدان شـاهد، جانبـازان و آزادگـان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
۳ - معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمـون اسـتخدامی کتبـی صـرفا پـس از تاییـد کمیسـیون پزشکی مبنی بر توانایی انجام امور مربوطه در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
۴ -ارائه گواهی انجام خـدمات قـانونی (قـانون خـدمت پزشـکان و پیراپزشـکان، ضـریب k (و یـا معافیـت از آن درمـورد فـارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام اخذ مدارک (قبل از مصاحبه) الزامی میباشد. بدیهی است در صـورت عـدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
۵ -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسسـاتی کـه شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار درسازمان الزامی میباشد.
۶ -مقطع تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی خواهد بود.
تبصره ۱ :ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان (مدارک منطبق بـا شرایط احراز مشاغل سازمان) پس از طی ۱۰ سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطـه مشـروط بـه وجـود ردیـف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی بـا لحـاظ قـوانین و مقـررات ذیـربط سـازمان امکانپذیر خواهد بود.
تبصره ۲ :ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.
۷ -در صورتی که در کلیه مراحل حین استخدام و بعد از آن، خلاف موارد مندرج در آگهی اسـتخدام بـه اثبـات برسـد از ادامـه مراحل آزمون داوطلب جلوگیری و در صورت اشتغال به کار، به علت عدم رعایت شرایط استخدام و ارائه مـدارک خـلاف واقـع، فـرد مربوطه تا قبل از استخدام رسمی طی ابلاغ کتبی لغو قرارداد/اخراج و پس از رسمی شدن به هیات های رسیدگی به تخلفـات اداری جهت اتخاذ تصمیم معرفی خواهد شد. ضمنا در خصوص مقطع و رشته تحصیلی اظهار متقاضی در مرحله ثبت نـام و ارایـه مـدرک تحصیلی منطبق با شرایط آزمون مبنای عمل است.
تبصره: حدنصاب لازم برای پذیرش داوطلبان در آزمون کتبی کسب حداقل ۵۰ درصد امتیاز در هر یک از بخش های عمـومی و تخصصی میباشد.
۸ -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حد نصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسـبه بـه میـزان سـه برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه پس از تعیین تکلیف و کسر مجوز سهمیه های قانونی ایثـارگران بـه اسـتناد مـاده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره (۲ (آن و همچنین ۳ %قانون جامع حمایت ازحقوق معلولان صورت خواهد پذیرفت.
۹ -جذب مشمولین ماده۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصره(۲ (آن، از محل مجوزهای استخدامی به میزان سـهمیه تخصیصی صرفا در صورت ثبت نام و از طریق شرکت در آزمون استخدامی ورقابت بـین داوطلبـان مشـمول سـهمیه هـای موصـوف بـر اساس اولویت امتیاز مکتسبه جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و پس از احراز شرایط عمومی گزینش صورت خواهد پذیرفت.

امتیازات و سهمیه های قانونی:
۱-سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران:
حسب ماده (۲۱ )قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بیست و پنج درصد (۲۵ %)سهمیه استخدامی به جانبـازان و آزادگـان، همسر و فرزندان شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵ %)و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان یکسال و بالای یکسال اسـارت و خواهر و برادر شهید اختصاص دارد.
نکته مهم: صرفا ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ %بهره مند شـوند کـه وضـعیت شـغلی آنـان در فرآینـد ثبـت نـام و برگزاری آزمون استخدامی در سیستم سجایا "بیکار" ثبت شده باشد.
تبصــره۱ :مشــمولین ســهمیه ۲۵ %ایثــارگران مجــاز بــه بهــره منــدی از ســهمیه هــای اســتخدامی ســایر ایثــارگران نمی باشند. به عبارت دیگر هر یک از داوطلبان می بایست در صورت مشمول بودن، صرفا از یک سهمیه اسـتخدامی مشـخص شـده استفاده نماید. بدیهی است در این صورت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران، جهت اسـتفاده از سـهمیه اختصاصـی خـود صـرفا بایـد مشاغل مشخص شده جهت این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۲ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه مـی شـود بـرای حصـول اطمینـان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی، قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز بـه بنیـاد شـهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند.
تبصره ۳ :باتوجه به هماهنگی بعمل آمده با بنیاد شـهید و امورایثـارگران عنـوان شـغلی و محـل خـدمت مـورد تقاضـا جهـت مشمولین سهمیه ۲۵ %ایثارگران از سهمیه سایر داوطلبان تفکیک گردیده و داوطلبان ایثـارگر مشـمول ایـن سـهمیه، بـرای اعمـال سهمیه مذکور صرفا باید مشاغل مشخص شده برای این سهمیه را انتخاب نمایند.
تبصره ۴:کسب حدنصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ( به استثناء خواهر و بـرادر شـهید) تـا سقف سهمیه (۲۵درصد) الزامی نمیباشد. بدیهی است در صورتی که ایثارگران موضوع این سهمیه در شغل محل هـای سـهمیه آزاد شرکت نمایند کسب حدنصاب نمره آزمون در شغل مربوط الزامی است.
۲-سهمیه ۵ درصد ایثارگران:
پنج درصد (۵ %)سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزنـدان آنـان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص دارد.
تبصره ۱ : بکارگیری نیروهای مشمول سهمیه ۵درصد درصورت ثبت نام و شرکت در آزمـون حسـب بـالاترین نمـرات فضـلی (اولویت به بالاترین نمرات بین متقاضیان سهمیه ۵ درصد به تعداد سهمیه تخصیصی بدون لحاظ عنوان شغلی مورد تقاضا) و پـس از کسب حدنصاب امتیاز مصاحبه استخدامی و احراز شرایط عمومی گزینش امکان پذیر خواهد بود.
تبصره۲ :داوطلبان سهمیه استخدامی ۵ %حق انتخاب شغل محل های مربوط به سهمیه ۲۵ %و تبصـره (۲)مـاده ۲۱ قـانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ندارند و در صورت ثبت نام در آزمون حذف خواهند شد.
تبصره ۳ :کسب حدنصاب نمره کتبی آزمون جهت مشمولین سهمیه ۵ درصد ایثارگران الزامی است.
تبصره ۴ :پس از آزمون کتبی و معرفی داوطلبان برای بررسی مدارک و مصاحبه در سهمیه مشخص شده، امکان تغییر سهمیه معرفی شده داوطلبان وجود نخواهد داشت.

۳ -تبصره(۲ (ماده(۲۱ (قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران:
به استناد تبصره مذکور، بکارگیری یکی از فرزندان شهید، فرزندان جانبازان بیست و پـنج درصـد و بـالاتر، فرزنـدان آزادگـان بـه جایگزینی همکاران بازنشسته ایثارگر به میزان سهمیه مندرج در این آگهی با رعایت شرایط عمـومی اسـتخدام از طریـق شـرکت در آزمون و رقابت بین مشمولین سهمیه مذکور و پس از کسب حدنصاب امتیاز مصاحبه اسـتخدامی و احـراز شـرایط عمـومی گـزینش امکان پذیر خواهد بود.
تبصره: داوطلبان مشمول صرفا مجاز به انتخاب یکـی از سـهمیه هـای تبصـره(۲ )مـاده (۲۱ )قـانون مـذکور و یـا ۲۵ درصـد ایثارگران می باشند.
تذکرات مربوط به مشمولین قانون مذکور:
تذکر ۱ :سهمیه ایثارگران صرفا در عناوین شغلی اعمال خواهد شد که ظرفیت پذیرش آن بیش از یـک نفـر باشـد و در عنـاوین شغلی با ظرفیت یک نفر سهمیه مذکور لحاظ نخواهد شد.
تذکر۲ :ایثارگران متقاضی استفاده از سهمیه استخدامی موضوع ماده (۲۱ )قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تبصـره (۲ )
آن صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه می توانند استفاده کنند .
تذکر۳ :جانبازان،آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف بوده و در صورت ثبت نام و موفقت در آزمون (کتبی و مصاحبه) به میزان سهمیه تخصیصی استخدام خواهند شد. بـدیهی اسـت معافیـت های مندرج در این بند صرفا به میزان تعداد سهمیه ها ی مندرج در این آگهی میباشد.
تذکر۴ :رعایت شرایط علمی (مقطع و رشته تحصیلی) حسب موارد مندرج در آگهی و همچنین احراز شـرایط عمـومی گـزینش قبل از بکارگیری نیرو از محل سهمیه ایثارگران (۲۵ درصد- ۵ درصـد – تبصـره (۲ )مـاده (۲۱ )قـانون جـامع خـدمات رسـانی بـه ایثارگران) الزامی میباشد.
تذکر۵ :پس از تعیین تکلیف سهمیه های مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه های یاد شده در صورت وجود شغل محل مربوطه در سهمیه آزاد به عنوان متقاضی عادی تلقی و در خصوص آنان رعایت شرط سن، معدل و سـایر شـرایط آگهـی الزامی خواهد بود.
۴ -سهمیه ۳ درصد معلولین:
سه درصد از مجموع مجوزهای استخدامی هر استان از بین معلولان بهزیستی واجد شرایط از طریق ثبت نام و شرکت در آزمـون استخدامی و به میزان سهمیه تخصیصی پس از کسب حدنصاب بر اساس اولویـت امتیـاز مکتسـبه و اخـذ نظریـه هسـته گـزینش و کمیسیون پزشکی مبنی بر توانایی انجام کار صرفا در عنوان شغلی مورد تقاضا بکارگیری می گردند. شایان ذکـر اسـت رعایـت کلیـه شرایط مندرج در این آگهی جهت متقاضیان سهمیه موصوف الزامی میباشد.
تبصره ۱ :سقف سنی مندرج در قسمت شرایط اختصاصی اسـتخدام جهـت مشـمولین سـهمیه ۳ %بهزیسـتی بـا یـک مقطـع تحصیلی بالاتر محاسبه می گردد.
تبصره ۲ :سهمیه ۳درصد معلولان صرفا در عناوین شغلی اعمال خواهد شد که ظرفیت پذیرش آن بیش از یک نفـر باشـد و در عناوین شغلی با یک نفر ظرفیت سهمیه مذکور لحاظ نگردیده و انتخاب افراد بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه خواهد بود.
تبصره۳ :کسب حدنصاب نمره کتبی آزمون جهت مشمولین سهمیه ۳ درصد معلولین الزامی است.
تبصره۴ :پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور، سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده بعنوان متقاضـی عـادی تلقی و در خصوص آنان رعایت کلیه شرایط الزامی خواهد بود. بدیهی اسـت مشـمولین مـی بایسـت در صـورت موفقیـت در مرحلـه آزمون کتبی نسبت به ارائه گواهی از سازمان بهزیستی اقدام نمایند.

داوطلبان متقاضی سهمیه های ۳ درصد و ۵ درصد ایثارگران و همچنین تبصره (۲ )ماده (۲۱ )قـانون جـامع خـدمات رسـانی بـه ایثارگران ضرورت دارد در زمان ثبت نام به ظرفیت موجود برای سهمیه هـای فـوق در ادارات کـل و مـدیریت هـای درمـان اسـتانها مندرج در جدول شماره (۱ )توجه نمایند. بدیهی است در استانهایی که در سهمیه مورد تقاضا ظرفیت آن صـفر (۰ )درج گردیـده در صورت شرکت در آزمون بررسی شرایط آنان همانند داوطلب آزاد خواهد بود.
مراحل ثبت نام:
۱ -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲ -فایل عکس اسکن شده.
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامـه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
- عکس ۴ ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰ ۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰ ۳۰۰ باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱ :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و...) قابل قبول نمیباشد و داوطلبـان لازم اسـت از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت آنان کامل مشخص باشد.
تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
یادآوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکـس داوطلبـان، کـه ایـن موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجـام میشـود رخ داده اسـت. تاکیـد میگـردد کـه عـلاوه بـر کنتـرل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری بـه جـای عکـس شـما الصـاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقـررات بـا وی رفتـار خواهد شد.
پرداخت وجه ثبت نام:
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۳لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۳ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط میبایست به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۷۵۰/۰۰۰ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.لازم به توضیح است هزینه ثبت نام به حساب مشخص شده در سازمان تامین اجتماعی واریز خواهد شد.
- متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحـل اسـتخدام نـزد خود نگهداری نمایند.
- به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچوجه مسترد نمیگردد.
مدارک و مستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
- کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۶/۱۸ بـرای مشـاهده و پرینـت بـر روی درگـاه اینترنتـی سـازمان سـنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ در مراکـز اسـتانها برگـزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی بر اساس انتخاب داوطلب در تقاضانامه به هنگام ثبت نام خواهد بود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مـدارک داوطلبـان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد

مواد آزمون عبارتند از:
به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی:
۱ّ -فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانـه L.D.C.I ،(۲ -زبـان انگلیسـی ـ عمـومی، ۳ -آیـین نگـارش زبـان فارسـی، ۴ -معـارف اسلامی*، ۵ -دانش اجتماعی و حقوق اساسی، ۶ -شناخت تامین اجتماعی، ۷ -اطلاعات عمومی، ۸ -هوش و توانمندیهای عمومی
* توجه: اقلیتهای مذهبی از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیـع خواهد شد.

**: آزمون عمومی نمره منفی دار.
آزمون تخصصی:
*علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
* سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریک از عناوین شغلی وجزئیات مربوطه در جدول شماره ۲ درج گردیده است.
*برای پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد، بنابراین ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمیباشد.

تذکرات و نکات مهم درخصوص استخراج نتایج اولیه:
۱-آزمون کتبی (عمومی و تخصصی ) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد. استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفا بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.
۲ -کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.
۳-داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابرمجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقبا از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۴-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی