پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۹۴
|
کد خبر: ۴۴۲۲
فاطمه زرین آمیزی گفت: فرصت ثبت‎‌نام و انتخاب رشته در رشته‌های بدون آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها، ۷ مهر ۹۹ به پایان می‌رسد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور سال ۹۹، ۷ مهرماه پایان می‌یابد

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹، از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا دوشنبه ۷ مهرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: تا ۶ مهرماه تعداد ۱۷۲ هزار و ۱۵۴ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: داوطلبان توجه کنند که اصلاحات و تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام به همراه سه سری اصلاحات تا کنون منتشر شده است که داوطلبان برای انتخاب رشته باید به آن اصلاحیه‌ها علاوه بر دفترچه توجه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: با توجه به مصوبه جلسه ۲۴ تیرماه ۹۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت می‌گیرد.

زرین آمیزی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه