پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۲۱
|
کد خبر: ۴۴۹۱
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر حسین مرادی مخلص را به سمت سرپرست دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم خطاب به دکتر مرادی مخلص آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر حسین مرادی مخلص متولد ۱۳۵۸، عضو هیأت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه بوعلی سینا و دانش‌آموخته دکترای تخصصی تکنولوژی آموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد.

وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۱۴ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده داشته و بیش از ۶۱ مقاله در مجلات علمی-پژوهشی، ISI و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به چاپ رسانده است و ۶ عنوان کتاب و ۵ طرح پژوهشی خاتمه یافته در کارنامه پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی دکتر مرادی مخلص می‌توان به مسئول راه‌اندازی دانشگاه نهاوند، معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، مدیر عامل فرهنگسرای سید جمال الدین اسدآبادی و عضویت در هیئت مدیره انجمن علمی فناوری آموزشی ایران اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر حمید گودرزی، رئیس سابق دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه