پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۰۶
|
کد خبر: ۴۷۰۲
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: تعمیرات سرای فرزانگان با کمک‌های خیران در حال اتمام است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

دکتر محمد جواد دکامی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا، از تکمیل پروژه تعمیرات خوابگاه فرزانگان ظرف دو هفته آینده خبر داد.

وی در خصوص تعمیرات این خوابگاه که در چند بخش صورت گرفته گفت: پنجره‌های خوابگاه فرزانگان ۱، از آلومینیومی به پنجره‌های UPVC به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاستن از مشکلات دانشجویان ساکن خوابگاه در فصل سرما و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل اتاق‌ها در سایر ایام سال تعویض شد.

دکامی بیان کرد: تعمیرات سرویس‌های بهداشتی خوابگاه فرزانگان ۱ و همچنین تعمیر و بازسازی سیستم گرمایشی خوابگاه‌های فرزانگان ۱ ، ۲ و ۳ با خریداری و نصب ۳ دستگاه دیگ بزرگ؛ به این علت که دیگ‌های سیستم گرمایشی این خوابگاه‌ها به دلیل پوسیدگی و فرسودگی کاملا از مدار خارج‌شده‌ بودند و چاره‌ای جز جایگزین‌کردن دیگ‌های جدید به‌جای آنها نبود، از جمله دیگر اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر است.

وی در ادامه با اشاره به عایق‌کاری پشت‌بام خوابگاه‌های دانشجویی فرزانگان ۱، ۲ و ۳ خاطرنشان کرد: هزینه این تعمیرات از کمک‌های نقدی خیران و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان تامین‌ شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در خصوص دیگر کارهای برنامه‌ریزی‌شده جهت انجام عنوان کرد: ساخت و راه‌اندازی گیت ورودی برای این ۳ خوابگاه دانشجویی، نصب سقف کاذب در راهروهای خوابگاه‌ها، ساخت پله‌های اضطراری و همچنین ساخت و راه‌اندازی بوفه در حیاط مشترک خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که ان‌شاءالله با دستور مساعد رئیس دانشگاه و اهتمام معاون اداری مالی و دفتر فنی و خدمات دانشگاه به نتیجه مطلوب خواهد‌ رسید.

وی در پایان از رئیس و اعضای هیات رئیسه و همچنین خیران نیک‌اندیشی که با مساعدت مالی اداره امور دانشجویی را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به دانشجویان یاری می‌رسانند تشکر‌ کرد.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست