پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۶۳
|
کد خبر: ۴۷۷۲
حجت‌الاسلام هاشمی گفت: ثبت‌نام شرکت در جشن ازدواج دانشجویی از اواخر بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، مدیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خصوص برگزاری جشن ازدواج دانشجویی با توجه به شرایط کرونا گفت: ثبت‌نام شرکت در بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی اواخر بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت در نظر گرفته شده برای این دوره گفت: ظرفیت‌ها براساس ثبت‌نام‌ها تعیین می‌شود و محدودیتی برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی این دوره نداریم. هر تعدادی از زوج‌های دانشجو ثبت‌نام کنند، تلاش می‌کنیم بتوانند در جشن ازدواج دانشجویی شرکت کنند.

هاشمی اضافه کرد: برای این دوره ازدواج دانشجویی با توجه به شرایط کرونایی باید تدابیر ویژه‌ای در نظر بگیریم که برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.

مدیر مرکز خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: اگر شرایط به گونه‌ای شود که امکان برگزاری سفر زیارتی به مشهد را داشته باشیم پیش‌بینی‌ها صورت گرفته و اگر امکان اعزام به صورت کاروانی باشد این اقدام انجام خواهد شد.

وی همچنین از همکاری با صدا و سیما برای برگزاری دوره های آموزشی مشاوره ویژه زوج‌های دانشجو خبر داد و یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های قطعی منوط به شرایط آینده خواهد بود که امیدواریم بتوانیم این دوره از جشن ازدواج دانشجویی را بدون محدودیت برگزار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر