پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۵۳
|
کد خبر: ۴۷۹۷
دانشگاه صنعتی همدان به مناسبت کنگره شهدای دانشجوی استان همدان، مسابقات قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان را برگزار نمود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، به مناسبت کنگره شهدای دانشجوی استان همدان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان اقدام به برگزاری مسابقات قرآن ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان نمود.

در این مسابقات بیش از ۱۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در رشته‌های تحقیق، ترتیل و کتاب‌خوانی (دقایقی با قرآن استاد قرائتی) به‌صورت مجازی ثبت‌نام و شرکت کردند.

کلیه مراحل ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی‌ از طریق سامانه جامع امور فرهنگی این دانشگاه انجام شده و پس از دریافت آثار با حضور ۷ نفر از داوران برجسته (خواهران و برادران) داوری صورت‌ گرفت و نفرات برتر انتخاب شدند.

در این دوره از مسابقات ۶ نفر از دانشجویان دختر در رشته‌های تحقیق و ترتیل و ۶ نفر از دانشجویان پسر در رشته‌های تحقیق و ترتیل برگزیده شدند.

مسابقه کتاب‌خوانی نیز به صورت مجازی و آنلاین، از طریق سامانه فرهنگی دانشگاه برگزار شده و ۶ نفر از دانشجویان پسر و دختر موفق به کسب امتیاز برتر این مسابقه گردیدند. در پایان به برگزیدگان جوایز نقدی و گواهی اهداء شد.

جهت مشاهده نتایج این مسابقات کلیک کنید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر