پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۹۸
|
کد خبر: ۴۸۶۷
طرح نوروزی بهداشت روان دانشجويان دانشگاه‌های کشور با محوريت "سلامت روان، حال خوب در ایام کرونا" به همت مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی‌سینا و با همکاری کانون همیاران سلامت روان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، طرح نوروزی بهداشت روان دانشجويان دانشگاه‌های کشور با محوريت "سلامت روان، حال خوب در ایام کرونا" به همت مرکز مشاوره دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیرخانه مراکز مشاوره دانشگاه‌های منطقه چهار با همکاری کانون همیاران سلامت روان به صورت آنلاین برگزار شد.

در ابتدای برنامه، دکتر مجید صفاری‌نیا سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر از مسؤولین برگزاری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: ما روز شنبه در جلسه‌ای با دکتر غلامی وزیر علوم که قبلا رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا بودند، موضوع برگزاری این برنامه و شروع آن را از همدان خاطرنشان کردیم و ایشان هم عرض سلام و احترام داشتند و به دوستان برگزارکننده خداقوت گفتند؛ این برنامه، برنامه‌ای است که هر روز در یک استان در کشور برگزار خواهد شد و هر استان و منطقه‌ای جذابیت‌های خود را به تصویر می‌کشد و باعث افتخار ماست که آغاز این برنامه با نمایش جذابیت‌های استان تاریخی همدان و شهر تمدن‌دار و تمدن‌ساز، شهر علم، ادب، اخلاق و حقوق‌ بشر ایران شروع می‌شود.

وی افزود: ما تلاش کردیم که این برنامه روزانه به مدت دو ساعت در ایام ‌نوروز پخش شود؛ ضمن اینکه به صورت همزمان هم این برنامه از آپارات پخش خواهد شد.

پس از آن دکتر مسیب یارمحمدی‌واصل، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی و مدیر مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر مراکز مشاوره منطقه چهار پیرامون مسؤولیت‌پذیری اجتماعی، تناقض اجتماعی و مدیریت اوقات فراغت صحبت کرد.

در انتها نیز دکتر تورج سپهوند مسؤول مرکز مشاوره دانشگاه اراک کارگاهی تحت عنوان "مشاوره پیش از ازدواج" برگزار کرد.

در این برنامه همچنین، طنز نمایشی لیمو ترش با گویش همدانی، کلیپ‌هایی از فعالیت‌های کانون‌های همیاران سلامت روان منطقه چهار به نمایش گذاشته شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه