پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۶۵
|
کد خبر: ۵۰۳
معاون دانشجویی دانشگاه گزارش داد؛

طبخ یک میلیون غذای دانشجویی در سال 1396

دکتراسدلله نقدی با ارائه گزارشی از حوزه معاونت دانشجویی به دانشجویان، اظهار کرد: حدود یک میلیون غذا در رستوران های دانشگاه در سال ۱۳۹۶ طبخ گردیده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتراسدلله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، عصر امروز سه شنبه 28 فروردین، در اولین گرده همایی شورای صنفی دانشجویان گفت: این اولین زحمت و اولین گردهمایی شورای صنفی به عنوان یک مجموعه دانشجویی است و به نمایندگی از دانشجویان تلاش خواهد کرد تا فضای فرهنگی ارتقا پیدا کند.

وی افزود: دانشگاه بوعلی سینا و رویکرد فضای حاکم بر آن، حجت الاسلام عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکترعروتی موفق معاون فرهنگی این دانشگاه و مجموعه های دیگر دست به دست هم دادند تا فضایی با نشاط در حوزه های علمی، رفاهی و صنفی در دانشگاه راه اندازی شود و به همین جهت باید قدردان زحمات آن ها باشیم. همچنین تشکر ویژه داریم از دکتر محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا که همواره حمایت های لازم را در این حوزه ها مبذول داشته اند.

دکتر نقدی در ادامه با ارائه گزارشی از حوزه معاونت دانشجویی به دانشجویان، اظهار کرد: وضع موجود اداره تغذیه به این شکل است که سلف مرکزی با سرویس دهی حدود ۳۸۰۰ نفر در وعده ناهار و ۲۰۰۰ نفر در وعده شام، سلف علوم پایه با سرویس دهی ۵۰۰ نفر در وعده ناهار، سلف هنر و معماری با سرویس دهی ۶۰۰ نفر در وعده ناهار و ۶۰۰ نفر در وعده شام در حال خدمت به دانشجویان می باشند و در حدود یک میلیون غذا در رستوران های دانشگاه در سال ۱۳۹۶ طبخ گردیده است.

وی اضافه کرد: در اداره خوابگاه ها هم که شامل ۶ بلوک خوابگاهی پسران و ۱۰ بلوک خوابگاهی دختران می باشد و در چند سال اخیر سعی بر تعمیر هرچه بهتر این خوابگاه ها شده است. از شاخص ترین دستاوردهای دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در سال ۱۳۹۶ می توان برگزاری انتخابات شورای صنفی، تعمیر و نوسازی سراهای دانشجویی که هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد را به همراه داشت، نوسازی بخشی از تجهیزات سلف، قهرمانی فوتسال دختران و... را نام برد.

نقدی با اشاره به وضعیت کمیسیون موارد خاص گفت: در سال ۱۳۹۷_۱۳۹۶، ۷۳۹ مورد پرونده در کمیسیون خاص داشتیم، که باید تلاش کنیم تا تعداد آن ها در سال جدید پایین بیاید.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه به وضعیت تربیت بدنی این دانشگاه در سال ۱۳۹۶ را گریزی زده و از اعزام تیم فوتسال و پاورلیفتینگ پسران به مسابقات کشوری خبر داد و همچنین اشاراتی به دیگر فعالیت های تربیت بدنی کرد و در نهایت ضمن اعلام برنامه های در دست اقدام دانشگاه بوعلی سینا در سال جدید، گفت: از برنامه های در دست اقدام می توان به پی گیری همکاری ادارات شهر در حوزه دانشجویی، تأسیس بازارچه و مرکز مهارت ها کار بنیان ها، ایجاد شعب فروشگاه های بزرگ، نانوایی، خشک شویی و... اشاره کرد.

دکتر نقدی در آخر بیان کرد: بعضی از برنامه های پیش رو اعم از تبدیل دانشگاه بوعلی سینا به یکی از الگوهای حوزه دانشجویی کشور و سرآمدی در وزارت علوم، اخذ بهترین تجارب سایر دانشگاه ها، بازاریابی نیروی انسانی معاونت، نوسازی تجهیزات سلف و... می باشند.


خبرنگار: انتصامی
عکس: شهروز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو