پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۲۰
|
کد خبر: ۵۱۷۶
جلسه دفاع از پروژه تحقیقاتی تجربه‌نگاری مقابله با کرونا در همدان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد و پژوهشگران گروه تجربه‌نگاری و مدیریت مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی از طرح تحقیقاتی خود دفاع کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۱۵ تير ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، جلسه دفاع از پروژه تحقیقاتی تجربه‌نگاری مقابله با کرونا در همدان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد و پژوهشگران گروه تجربه‌نگاری و مدیریت مرکز تحقیقات رکتا بسیج دانشجویی از طرح تحقیقاتی خود دفاع کردند.

لازم به ذکر است که هدف اصلی این پژوهش تعیین الگوی مدیریتی بومی مواجهه با پاندمی کروناویروس است تا هر مدیر سازمانی با مطالعه نتایج این پژوهش اطلاعات لازم و نگاهی جامع برای مدیریت یک سازمان را به سبک جهادی پیدا کند.

در این پژوهش سعی شده است مؤلفه‌ها و ویژگی‌های سازمان با رویکرد مواجهه با پاندمی کروناویروس با توجه به عملکرد مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مجموعه‌های درگیر استان همدان با این بحران مورد بررسی قرار گیرد. روش این پژوهش کیفی است که از طریق مصاحبه با جمعی از مدیران ستادی و عملیاتی انجام شده است و مصاحبه‌ها بر اساس تئوری داده بنیاد مورد مطالعه قرار گرفته است.

گفتنی است پس از اخذ بیش از ۵۰ مصاحبه و پیاده‌سازی و فیش‌برداری و ادغام آن در نهایت ۷۶ مؤلفه اصلی استخراج شد که این مولفه‌ها در ۸ حوزه برنامه ریزی، تصمیم گیری و اقدام، سازماندهی و ویژگی ساختاری، بسیج امکانات و منابع فیزیکی، انگیزش، فرهنگ سازمانی و نظارت و کنترل تقسیم‌بندی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری