پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۰۸
|
کد خبر: ۵۲۵۷
معاون آموزشی وزیر علوم پاسخ داده است؛

واکسیناسیون دانشگاهیان کی انجام می‌شود؟!

دکتر علی خاکی‌صدیق پیش از این از واکسیناسیون اقشار مختلف دانشگاهیان از مردادماه خبر داده بود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از ایرنا، علی خاکی صدیق اظهار داشت: در جلسه‌ای که آخرین بار با وزارت بهداشت، داشتیم واکسیناسیون اعضای هیأت علمی، کارکنان و کارشناسان دانشگاه‌ها از مردادماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه منتظر برنامه وزارت بهداشت هستیم، خاطرنشان کرد: محل انجام واکسیناسیون بستگی به برنامه وزارت بهداشت دارد، اما دانشگاه‌ها آمادگی کافی دارند و اگر لازم باشد واکسیناسیون در محل دانشگاه‌ها انجام شود.

معاون آموزشی وزیر علوم، ادامه داد: واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم بر اساس اعلام قبلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهریورماه آغاز می‌شود تا عده‌ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دروس عملی و پایان نامه و رساله دارند، به موقع دانش آموخته شوند.

آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در شهریورماه واکسن دریافت می‌کنند از مهرماه امکان حضور در دانشگاه دارند، همچنین خوابگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده اسکان این دانشجویان هستند.

دانشجویان مقطع کارشناسی هم طبق روال گذشته با آموزش‌های مجازی، سال تحصیلی را آغاز می‌کنند و دانشجویان ورودی جدید هم از آذرماه واکسن دریافت خواهند کرد. شیوه آموزش این دانشجویان هم از طریق مجازی اعلام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mahshid
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
وا ! پس دانشجو های کارشناسی ترم دو کِی واکسن میزنن؟ چرا ورودی های جدید باید زود تر از ما واکسن بزنن!!!! مسخره بازیا چیه
دانشگاه