پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۰۸
|
کد خبر: ۵۳۴۶
توسط دفتر هدایت استعدادهای درخشان، نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، به همت دفتر هدایت استعداد‌های درخشان بررسی پرونده‌های پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۰ بر اساس آیین‌نامه این پذیرش و با نظر گروه‌های آموزشی دانشگاه، بررسی و تایید شورای دفتر انجام شد. به اطلاع می‌رساند که این پذیرش قطعی و نهایی نمی‌باشد و فقط در صورت امکان ثبت در پرتال سازمان سنجش در مهلت مقرر و با تایید سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تایید صلاحیت عمومی رسمیت و قطعیت می‌یابد.
 
متقاضیانی که به هر دلیلی قصد استفاده از این تسهیلات در دانشگاه بوعلی‌سینا را ندارند، حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارند انصراف خود را از طریق ایمیل با روش زیر به دفتر هدایت استعداد‌های درخشان ارسال نمایند:
*فرم تکمیل شده به همراه مدارک لازم (کپی کارت ملی و کارت دانشجویی) به ایمیل talent@basu.ac.ir ارسال شود. در عنوان ایمیل (subject) عبارت "انصراف" به همراه نام و نام خانوادگی و شماره ملی ذکر شود.
*امضا بدون اثر انگشت اعتبار ندارد.
*ارسال مدارک (فرم تکمیل شده انصراف، کپی کارت ملی و کارت دانشجویی) الزامی است.
*دریافت فرم انصراف (کلیه قسمت‌های این فرم باید تکمیل شود. درغیر اینصورت انصراف پذیرفته نخواهد شد)

تذکر: پس از ارسال فرم انصراف به دفتر استعداد درخشان دانشگاه، امکان پذیرش مجدد وجود ندارد.

پس از تایید اولیه از طرف سازمان سنجش و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ثبت‌نام موقت در زمانی که متعلاقبا اعلام خواهد شد، ارائه مدارک مورد نیاز (فرم‌های مربوط به صلاحیت عمومی و ...) الزامی است. در غیر اینصورت پذیرش متقاضی لغو و مسئولیت ناشی از آن به عهده متقاضی می‌باشد.

جهت دریافت لیست اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۰ اینجا را کلیک کنید و برای اطلاعات بیشتر به آدرس talent.basu.ac.ir/exceptions.aspx مراجعه نمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش