پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۳۲
|
کد خبر: ۵۴۶۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره شرایط بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: با وجود سرعت واکسیناسیون، واردات واکسن و تولیدات داخلی فکر می‌کنم این مهم تا همان زمان اعلام شده یعنی آبان ماه محقق شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به موضوع واکسیناسیون دانشجویان و بازگشایی دانشگاه‌ها به صورت حضوری گفت: در جلسه اخیر کمیسیون، وزیر بهداشت گفت که با تحویل گرفتن دولت جدید تقریبا واکسن نداشتیم، ولی به دلیل تاکیدات آقای رئیسی نسبت به سلامت مردم به صورت جدی به حوزه واکسیناسیون توجه شد.

وی افزود: بیش از ۲۰ درصد مردم واکسینه شدند و بر اساس گفته وزارت بهداشت ۲۰ تا ۳۰ میلیون واکسن داریم، بر همین اساس روند واکسینه شدن مردم توسعه پیدا کرده و اخیرا هم رکورد واکسیناسیون شکسته شد، در صورتی که نهاد‌های دیگر کمک کنند و یک حرکت جهادی شکل بگیرد تا واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد و با وجود این روند واردات واکسن و تولیدات داخلی، فکر می‌کنم بازگشایی دانشگاه‌ها در آبان ماه که اعلام شده، محقق خواهد شد.

نماینده مردم همدان با اشاره به کاهش سن واکسیناسیون افراد اضافه کرد: فکر می‌کنم تا زمان مقرر شده، بتوانیم در موضوع واکسیناسیون دانشجویان گام خوبی برداریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست