پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۷۶
|
کد خبر: ۵۶۰۵
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با بیان اینکه پیکر شهید «حسین شکرائیان» بعد از ۳۹ سال شناسایی شد گفت: شهید شکراییان از شهدای دانشجوی استان همدان و جمعی سپاه انصارالحسین (ع) بوده، که ۲۵ آبان ماه سال ۶۱ در منطقه عملیاتی غرب به شهادت رسیده است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

پیکر شهید حسین شکرائیان از شهدای دانشجوی استان همدان شناسایی شد

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، بهرام دوست‌پرست با اشاره به شناسایی پیکر «شهید حسین شکرائیان» اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار چند سال قبل در جریان تفحص پیکر‌های مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به کشور بازگشت.

وی با بیان اینکه همراه شهید مدارک شناسایی یافت نشد بنابراین این پیکر مطهر در دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان شهید گمنام خاکسپاری شد، گفت: بعد از ارسال نمونه خون والدین شهید از طریق انجام آزمایش دی. ان. ای، پیکر شناسایی شد.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: خبر شناسایی این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه در کنار بارگاه امام رضا (ع) توسط جهان‌پهلوان محمدرضا گرائی با حضور جمعی از مسئولان به پدر و مادر و همچنین دیگر اعضای خانواده‌اش اطلاع داده شد.

دوست‌پرست درباره جزییات برنامه‌های این شهید بیان کرد: از آنجا که پیکر این شهید در اصفهان خاکسپاری شده تصمیم نهایی برای برگزاری مراسم در همدان یا اصفهان متعاقبا اعلام می‌شود.

گقتنی است شهید حسین شکرائیان، متولد ۳ فروردین ۱۳۳۷ همدان و از دانشجویان مهندسی نفت دانشگاه علم و صنعت بوده، که ۵ آبان ماه سال ۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر