پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۳۲
|
کد خبر: ۵۶۳۷
مدیر تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی با انجام طرح‌های تحقیقاتی منطبق با اولویت‌های پژوهشی این اداره خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، محبوبه خضریان در خصوص فراخوان طرح‌های کسر خدمت سربازی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند پس از انجام طرح‌های تحقیقاتی منطبق با اولویت‌های پژوهشی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از طرح ویژه کسر خدمت متناسب استفاده کند.

وی با بیان اینکه این طرح از ۳ تا ۹ ماه کسری خدمت شامل می‌شود، افزود: این طرح در قالب موضوعات علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری، طلاب سطح ۳ حوزه علمیه و بالاتر است که یک فرصت استثنایی به شمار می‌رود.

مدیر تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: دانشجویان واجد شرایط باید طرح‌های خود را ارائه دهند تا بتوانند از این فرصت برای کسری خدمت خود استفاده کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به همدان، بلوار یعثت، نرسیده به استانداری، بین خیابان هنرستان و شکریه، مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۲۷۹۰۰۰ تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی