پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۹۸
|
کد خبر: ۵۶۴۳
به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا و انجمن علمی دانشجویی IEEE شاخه دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان؛

دوره برنامه‌نویسی پایتون با محوریت هوش مصنوعی و علوم داده با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر برگزار شد

دوره برنامه‌نویسی پایتون با محوریت هوش مصنوعی و علوم داده به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا و انجمن علمی دانشجویی IEEE شاخه دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر به صورت آنلاین برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، این دوره که در جهت افزایش دانش در زمینه برنامه‌نویسی و با هدف همه‌گیری علوم کامپیوتر، علوم داده و هوش مصنوعی به صورت آنلاین برگزار شده بود، با استقبال بی نظیری مواجه شد که در این دوره بیش از ۲۱۰۰ نفر ثبت‌نام داشتند و در اولین جلسه کلاس آنلاین بیش ۷۵۰ نفر به صورت آنلاین در دوره حاضر شدند.
 
امیرحسین بابائیان دبیر انجمن علمی و مدرس دوره می‌گوید: با هدف امکان حضور همه اقشار در دوره، این دوره که محوریت آن هوش مصنوعی و علوم داده بود، این دوره در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت رایگان برگزار شد، که استقبال بالای ثبت‌نام‌کنندگان نشان از شکسته شدن رکورد سابق انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر و ثبت یک رکورد جدید برای انجمن علمی کامپیوتر را دارد. در اولین جلسه این دوره ۷۵۰ نفر به صورت آنلاین در بستر آمورشی Adobe Connect مختص انجمن‌های علمی حضور بهم رساندند.
 
وی افزود: محتوای این دوره همچنین در پایگاه‌های اشتراک‌گذاری ویدئو همچون آپارات منتشر شده است، تا افزون بر اعضایی که در دوره ثبت‌نام نموده‌اند، افراد علاقه‌مند نیز بتوانند از محتوای دوره به صورت رایگان استفاده نمایند.
 
 
گفتنی است، در پایان این دوره به افرادی که توانستند در آزمون پایانی امتیاز A را کسب کنند، گواهی گذراندن موفق دوره اهدا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری