پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۰۳
|
کد خبر: ۵۹۴۹
اداره تغذیه دانشگاه، جزئیات رزرو و توزیع غذای دانشجویان در دانشگاه بوعلی‌سینا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشجویان گرامی می‌توانند از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ فروردین‌ماه، ازطریق اتوماسیون تغذیه دانشگاه به آدرس dining.basu.ac.ir با درج نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) به صفحه شخصی خود وارد شده و پس از افزایش اعتبار ریالی، نسبت به رزرو وعده‌های غذایی خود اقدام نمایند.

نکات مهم:

- فرصت مجاز برای رزرو هر وعده غذایی از یک هفته زودتر تا ۴۸ ساعت قبل از آن وعده است. اما استثنائا تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۰ فروردین، امکان رزرو غذا برای وعده افطاری و سحری روز شنبه و یکشنبه ۲۱ فروردین امکانپذیر می‌باشد.

- در بازه زمانی ماه مبارک رمضان، دانشجویان بومی مجاز به رزرو وعده سحری و افطاری نمی‌باشند.

- توزیع غذای سحری و افطاری همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۰:۰۰ برای کلیه دانشجویان غیر بومی که ساکن خوابگاه می‌باشند، از طریق سلف غذاخوری مرکزی و سلف غذاخوری هنر و معماری امکان‌پذیر است و هرگونه تغییر در توزیع غذا با توجه به شیوه برگزاری کلاس‌ها و اسکان دانشجویان متعاقبا اعلام می‌گردد.

- دانشجویان فاقد کارت دانشجویی (ورودی‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) قبل از ورود به پنل شخصی خود، در قسمت پایین صفحه اصلی اتوماسیون تغذیه (سامانه تغذیه سماد) نسبت به دانلود اپلیکیشن این اتوماسیون اقدام نمایند و سپس نسبت به انجام مراحل ذکر شده قبلی اهتمام ورزند. بنابراین، تحویل غذا به این دسته از دانشجویان با استفاده از QRcode خواهد بود، لذا داشتن گوشی تلفن همراه الزامی است.

- جهت تسریع در روند بررسی مشکلات رزرو غذا، در ساعات اداری می‌توانید با شماره تلفن ۰۸۱۳۸۳۰۳۲۰۰ اتوماسیون سلف مرکزی تماس حاصل نمائید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو