پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۷۸
|
کد خبر: ۶۱۹۵
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه اعلام کرد: دور دوم انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت مجازی آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، نکات مهم و قابل توجه درخصوص سامانه رای‌گیری و نحوه ثبت رای در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به شرح زیر است:

- دانشجویان از ساعت ۹ الی ۱۷ روز دوشنبه ۳۰ خرداد می‌توانند با مراجعه به سامانه exam4.basu.ac.ir در انتخابات شورای صنفی دانشجویان شرکت نمایند.

برای مشاهده فهرست نهایی کاندیداها کلیک کنید.

- ورود به سامانه با شماره دانشجویی و کدملی دانشجو انجام می‌پذیرد.

- سامانه فقط برای دانشجویان دانشکده‌های علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم پایه، شیمی، پیرادامپزشکی، فنی و منابع طبیعی تویسرکان و خوابگاه‌های دانشجویی پسران فعال می‌باشد.

- دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی پسران با مراجعه به سامانه در مرتبه اول در انتخابات دانشکده خود شرکت می‌نمایند و بعد از ثبت رای با مراجعه مجدد به سامانه امکان شرکت در انتخابات خوابگاه نیز فراهم می‌باشد.

- پس از ورود به سامانه رای‌گیری فقط ۱۰ دقیقه مهلت جهت انتخاب کاندید مورد نظر و ثبت رای وجود دارد و در صورت اتمام زمان امکان ورود مجدد به سامانه نمی‌باشد.

- هر دانشجو فقط یک‌بار در روز رای‌گیری امکان ورود به سامانه را دارد و در صورت عدم ثبت رای و خروج از سامانه، امکان ورود مجدد وجود ندارد.

- پس از انتخاب کاندید مورد نظر و انتخاب گزینه اتمام آزمون، رای ثبت و از سامانه خارج می‌شوید.

- دانشجویان در ساعات اولیه جهت شرکت در انتخابات به سامانه مراجعه نمایند تا در صورت وجود هرگونه مشکل فرصت بررسی و حل مشکلات احتمالی وجود داشته باشد.

- با توجه به اینکه سامانه exam4.basu.ac.ir مربوط به امتحانات دانشجو نیز می‌باشد و رمز آن محرمانه برای خود دانشجو است، لذا از در اختیار قرار دادن رمز ورود به سامانه به سایر دانشجویان خودداری نمایند.

- اگر دانشجویی در روز ۳۰ خرداد در سامانه مذکور امتحان و آزمونی داشته باشد، بعد از ثبت رای و ورود مجدد به سامانه امکان شرکت در آزمون فراهم می‌شود.

- شماره تماس پشتیبانی سامانه 08138381260 می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو