پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۰۸
|
کد خبر: ۶۳۶۱
دکتر جعفر امیری‌پریان تاکید کرد:

مردم آب آشامیدنی و معدنی استاندارد مصرف کنند

دکتر جعفر امیری‌پریان تاکید کرد: مردم آب آشامیدنی و معدنی استاندارد مصرف کنند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
به گزارش بسنا و به نقل از اداره کل استاندارد استان همدان؛ دکتر جعفر امیری پریان، مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در تأمین آب آشامیدنی مردم استان همدان که انشاالله در روز‌های آتی با تلاش و همت مسئولان رفع خواهد شد، توزیع و عرضه آب معدنی و آشامیدنی بسته بندی به دلیل تقاضای شهروندان افزایش چشمگیری داشته است.

وی عنوان کرد: در این راستا و جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز و جلوگیری از سوء استفاده معدود افراد سود جو گروه‌های بازرسی این اداره کل با گشت زنی و کنترل روزانه بازار اقدام به شناسایی و جمع آوری آب‌های آشامیدنی و معدنی فاقد نشان استاندارد نموده اند.

مدیرکل استاندارد استان در ادامه افزود: بازار همدان تا پایان رفع مشکل آب شرب همدان زیر نظر تیم‌های بازرسی این اداره کل خواهد بود و مجموعه اداره کل استاندارد استان همدان کما فی السابق در خدمت مردم خواهد بود.
 
امیری پریان در پایان از عموم مردم شریف همدان تقاضا نمود آب آشامیدنی و معدنی استاندارد مصرف نمایند و قبل از خرید هرگونه آب معدنی و آشامیدنی کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از صحت، اصالت و استاندارد آن اطمینان حاصل نمایند، و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت موارد را به صورت ۲۴ ساعته با شماره ۱۵۱۷ در میان بگذارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی