پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۳۱۱
|
کد خبر: ۶۴۴۴
توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه؛

جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال جدید دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال جدید دانشگاه بوعلی‌سینا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کرد: فرآیند حذف و اضافه در سامانه گلستان و به طور مستقیم (خارج از پیشخوان خدمت) با امکان حداکثر دو درس انجام خواهد شد. ضمن اینکه همانند فرآیند انتخاب واحد، امکان ثبت درخواست مجوز برای دروسی که امکان اخذ آن را ندارد نیز برای دانشجو فراهم می‌باشد.

درخواست مجوز به معنای اخذ و ثبت درس نیست، چون ممکن است با آن درخواست موافقت نشود و دانشجو بایستی پیگیر درخواست خود باشد.

دانشجویان می‌توانند قبل از شروع فرآیند حذف و اضافه به پیشخوان خدمت، ثبت‌نام اصلی، مراجعه و با کلیک بر روی آیکون مشاهده گردش کار، از پیغام‌هایی که اساتید راهنما در کنترل انتخاب واحد دانشجویان ثبت نموده‌اند، کسب اطلاع کنند.

در همین پیشخوان، با کلیک بر روی آیکون نتیجه ثبت‌نام (ترمیم) دانشجو در طول فرآیند ثبت‌نام (گزارش ۷۷) از نتیجه واحد‌های ثبت‌شده تاکنون کسب اطلاع نمایند. چنانچه مغایرتی در انتخاب واحد مشاهده نمودید، در اولین فرصت با دانشکده خود ارتباط برقرار نمائید.

لازم است دانشجویان گرامی قبل از حذف و اضافه ترم ۴۰۱۱، با ورود به سامانه گلستان و اخذ گزارش ۲۱۲ نسبت به مشاهده دروس ارائه شده برای آن دانشجو در ترم ۴۰۱۱ اقدام کنند.

گزارش ۲۱۲ شامل تمام دروس عمومی و اختصاصی ارائه شده برای فقط آن دانشجو می‌باشد و با دیگر دانشجویان دانشگاه یکسان نیست.

در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ مهر که برای حذف و اضافه دانشجویان به تفکیک زمانی اعلام شده است، کل دروس عمومی باقیمانده برای همه دانشجویان قابل رویت و انتخاب خواهد بود.

مشاهده دروس ارائه شده صرفا با اخذ گزارش ۲۱۲ از سامانه گلستان امکان‌پذیر است و انتشار لیست دروس به صورت یک فایل برای همه دانشجویان امکان پذیر نیست، چراکه هردانشجو صرفا قادر به انتخاب دروسی است که برای او ارائه شده و می‌تواند اخذ کند.

توجه: دانشجویانی که ترم آخر نیستند نمی‌توانند بیش از یک درس از مجموعه دروس معارف اسلامی را انتخاب کنند.

زمان‌بندی حذف و اضافه (حداکثر دو درس) دانشگاه بوعلی‌سینا، براساس سال ورود، در تقویم آموزشی جدید نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح زیر است:

**ورودی‌های ۱۳۹۸ و ماقبل:
- شروع: جمعه ۸ مهر، ساعت ۱۸
- پایان: شنبه، ۹ مهر ساعت ۱۸

**ورودی‌های ۱۳۹۹:
- شروع: شنبه ۹ مهر، ساعت ۱۸
- پایان: یک شنبه، ۱۰ مهر ساعت ۱۸

**ورودی‌های ۱۴۰۰ و دانشجویان مهمان و انتقال:
- شروع: یکشنبه ۱۰ مهر، ساعت ۱۸
- پایان: دوشنبه، ۱۱ مهر ساعت ۱۸

**کلیه ورودی‌ها:
- شروع: دوشنبه ۱۱ مهر، ساعت ۱۸
- پایان: سه شنبه، ۱۲ مهر ساعت ۱۸
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش