پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۱۷۶
|
کد خبر: ۶۵۱۱
اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات رزرو و توزیع غذا برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ در نیم‌سال جدید را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به حضور دانشجویان در دانشگاه، رستوران‌های غذاخوری مرکزی و هنرومعماری از روز شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ برای خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز مقاطع کاردانی و کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ دانشکده‌های مستقر در شهر همدان (علوم پایه، شیمی، مهندسی، علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم اقتصادی و اجتماعی، کشاورزی، پیرادامپزشکی و هنرومعماری) نیز فعال می‌باشد و دانشجویان این دانشکده‌ها می‌توانند با مراجعه سامانه تغذیه دانشگاه به آدرس dining.basu.ac.ir با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان گذرواژه اقدام به شارژ حساب خود و نیز رزرو غذا کنند.

همچنین رستوران‌های غذاخوری دانشکده‌های اقماری این دانشگاه (فنی و منابع طبیعی تویسرکان، فنی و مهندسی کبودرآهنگ، مدیریت و حسابداری رزن، صنایع غذایی بهار و مجتمع آموزش عالی نهاوند) از روز شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱، فعال می‌باشد و دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۱ این دانشکده‌ها نیز می‌توانند با مراجعه سامانه تغذیه دانشگاه به آدرس dining.basu.ac.ir با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان گذرواژه اقدام به شارژ حساب خود و نیز رزرو غذا کنند.

براین اساس توجه دانشجویان گرامی به نکات زیر ضروری است:

۱- رزرو و لغو رزرو غذا، ۴۸ ساعت قبل از هر وعده غذایی با مراجعه به سامانه تغذیه (با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان شماره کاربری و کد ملی به عنوان گذرواژه) قابل انجام است.
۲- توزیع غذا در وعده ناهار از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳:۴۵ و وعده شام از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ خواهد بود.
۳- روزفروش غذا در صورت وجود غذای مازاد برای وعده ناهار صرفا از ساعت ۱۳:۴۵ و برای وعده شام صرفا از ساعت ۲۰ فعال خواهد بود.
۴- توزیع غذا صرفا با کارت دانشجویی و به شخص دانشجو انجام خواهد شد.
۵- هر دانشجو می‌تواند ماهیانه حداکثر ۱۰ وعده غذایی (۵ وعده ناهار و ۵ وعده شام) را با کد فراموشی تهیه نماید.
۶- دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی و کارشناسی سال ۱۴۰۱ برای دریافت کارت دانشجویی، از صبح شنبه ۳۰ مهر به اداره آموزش دانشکده‌ محل تحصیل خود مراجعه نمایند.
۷- دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه امکان رزرو غذا را در سامانه تغذیه دارند.
۸- با توجه به عدم اجرای هم‌گروهی، دانشجویان از رزرو غذا به صورت هم‌گروهی پرهیز نمایند.
۹- با توجه به ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان و مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه، قیمت غذای دانشجویان در سلف سرویس‌های دانشگاه به شرح جدول زیر برای اطلاع دانشجویان عزیز اعلام می‌گردد:

جزئیات رزرو و توزیع غذا برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

دانشجویانی که در رزرو غذا دچار مشکل هستند می‌توانند مشکل خود را به همراه شماره دانشجویی در قالب پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۸۵۰۱۷۸۳۷ ارسال نمایند، تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برای رزرو غذا به منظور سهولت بیشتر در انجام عملیات بهتر است از مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

برای دریافت فایل آموزشی کلیک کنید.

برای دریافت نسخه اندروید برنامه سماد کلیک کنید.

برای دریافت نسخه ios برنامه سماد کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو