پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۳۲
|
کد خبر: ۶۵۳
ذوالفقار یزدان مهر گفت: آخرین مهلت ارسال اسامی و لیست وام ها روز یکشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم است دانشگاه ها نسبت به ثبت نام، تایید و ارسال لیست های وام تسریع کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر گفت: وام تحصیلی ویژه دکتری برای هر دوره سه ماهه به مبلغ ۱۸ میلیون ریال از طریق صندوق رفاه دانشجویان و ۲۱ میلیون ریال برای دریافت کنندگان وام از طریق بانک توسعه تعاون تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین وام ضروری ویژه دکتری به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای هر دانشجو یکبار در طول مقطع تحصیلی پرداخت می شود.

یزدان مهر تصریح کرد: وام ضروری عادی تا سقف ۶ میلیون ریال برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: با تامین اعتبارات لازم برای پرداخت وام های دانشجویان دکتری و همچنین وام ضروری سایر مقاطع تحصیلی امکان ثبت نام و تقاضای وام مذکور از اول تا بیستم خرداد ماه فراهم شده است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال اسامی و لیست وام ها روز یکشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم است دانشگاه ها نسبت به ثبت نام، تایید و ارسال لیست های وام تسریع کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی و تمهیدات به عمل آمده، اعتبار وام ضروری از ۴۴/۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ با ۴۷ درصد رشد به ۶۵/۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

یزدان مهر افزود: وام تحصیلی نیز از ۱۳۴ میلیارد تومان عملکرد در سال ۹۶ با ۳۸ درصد رشد به ۱۶۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: همچنین وام ویژه دکتری نیز در مجموع از ۱۶۰ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۲۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۷ با هم افزایی بانک توسعه تعاون افزایش یافته است.

وی با توجه به پیگیری تعدادی از دانشجویان دوره دکتری در خصوص عدم پرداخت برخی فهرست های وام دانشجویی اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان کلیه لیست های وام دانشجویی را که به تایید معاونان دانشجویی دانشگاه ها رسیده و به صندوق ارسال کرده باشند، پرداخت نموده و هیچ فهرست وام دانشجویی در انتظار پرداخت در حوزه امور مالی صندوق نیست.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو