پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۰۴
|
کد خبر: ۶۵۳۹
رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با بسنا خبر داد:

کلیه دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۱ به صورت خودکار به عضویت کتابخانه درآمدند + جزئیات

دکتر به‌داد شدیدی گفت: مشخصات دانشجویان جدیدالورود در همه مقاطع تحصیلی، به صورت الکترونیکی در سامانه کتابخانه (آذرسا) بارگزاری شده و کلیه دانشجویان به صورت خودکار به عضویت کتابخانه درآمدند.
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

دکتر به‌داد شدیدی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار داشت: مشخصات دانشجویان جدیدالورود در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری، پس از اخذ فایل نهایی از اداره آموزش دانشگاه، به صورت الکترونیکی در سامانه کتابخانه (آذرسا) بارگزاری شده و کلیه دانشجویان به صورت خودکار به عضویت کتابخانه درآمدند.

وی افزود: با توجه به ثبت‌نام الکترونیکی دانشجویان در کتابخانه، ثبت‌نام حضوری و تکمیل مدارک مکتوب لازم نبوده و دانشجویان گرامی می‌توانند تنها با ارائه کارت دانشجویی خود از هرکدام از کتابخانه‌های دانشگاه کتاب امانت بگیرند.

دکتر شدیدی خاطرنشان کرد: سامانه کتابخانه دانشگاه به آدرس lib.basu.ac.ir از هرنقطه از کشور در دسترس بوده و دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با وارد کردن کد ملی خود هم به عنوان نام کاربری و هم به عنوان رمز ورود از امکانات این سامانه استفاده کنند.

وی اضافه کرد: جستجوی آنلاین در کتب، اطلاع از تعداد و عناوین کتب به امانت گرفته شده، تمدید و یا رزرو کتب، کتابخانه شخصی و همچنین استفاده از منابع الکترونیک کتابخانه شامل کتب لاتین و پایان‌نامه‌ها، از جمله سامانه کتابخانه دانشگاه بوعلی‌سینا است.

شدیدی در نهایت عنوان کرد: دانشجویان در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست