پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۹
|
کد خبر: ۶۶۰۲
وزیر آموزش و پرورش گفت: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر و یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس بخواند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و آخرین اخبار از استخدام در این وزارت‌خانه، اظهار کرد: در بخش‌های کیفیت‌بخشی مثل مربی پرورشی، مشاور، مربی بهداشت و مربی تربیت‌بدنی کمبود نیروی انسانی داریم؛ ضمن اینکه به سرایدار و خدمتگزار هم در آموزش و پرورش نیاز داریم.  

وی ادامه داد: مجوزی برای جذب نیرو‌های کیفیت بخشی دریافت کردیم که اقدامات آن در دانشگاه فرهنگیان و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

نوری با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این روش، دانشجو، یک سال هم در دانشگاه فرهنگیان درس می‌خواند تا برای تدریس به اول مهر سال آینده برسد.  

وی با بیان اینکه قرار نیست دیگر آزمون ماده ۲۸ داشته باشیم، تصریح کرد: جذب ما در آموزش و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی