پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۳۲
|
کد خبر: ۶۶۲
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا خبر داد:

برگزاری اعتکاف دانشجویی استان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا

دکتر عروتی موفق از آغاز ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی ویژه دانشجویان استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت‌نام از دانشجویان علاقه مند برای شرکت در اعتکاف رمضانیه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بوعلی سینا انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دکتر علی‌اکبر عروتی‌موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، با اشاره به اینکه ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی از هفته قبل در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بوعلی سینا آغاز شده است و تا 8 خرداد ادامه دارد، افزود: اعتکاف رمضانیه همزمان با 9 تا 11 خردادماه برگزار می‌شود به صورتی که دانشجویان دختر در مسجد بزرگ دانشگاه بوعلی سینا و دانشجویان پسر در مسجد قبا معتکف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که ظرفیت برای پذیرش معتکفین در دانشگاه وجود داشته باشد، از حضور دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و یا سایر شهروندان نیز بهره مند خواهیم شد.

دکتر عروتی‌موفق با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 700 دانشجوی دختر و 200 نفر از بیرون دانشگاه در مسجد دانشگاه بوعلی سینا معتکف شده بودند، اضافه کرد: دانشگاه ظرفیت پذیرش 800 تا هزار معتکف را دارد و پیش بینی می‌شود امسال هم شمار معتکفین در این دانشگاه به 800 نفر برسد.

وی همچنین به برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده در ایام اعتکاف اشاره و بیان کرد: برگزاری مراسم با فضیلت جزءخوانی قرآن، دعای ابوحمزه ثمالی، آموزش احکام و عقاید، برگزاری حلقه های معرفت و دعای افتتاح از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام اعتکاف ماه مبارک رمضان در دانشگاه بوعلی سینا است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست