پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۹۴
|
کد خبر: ۶۷۹۹
توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی؛

نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی، توسط «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی برگزار می‌شود

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی باهدف ارائه و معرفی برجسته‌ترین آثار علمی، پژوهشی و فناورانه محققان داخلی، در قالب: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، رساله، طرح پژوهشی، اختراع، طرح‌های فناورانه و نوآورانه تیم‌های استارت‌آپی و ... در حوزه ورزش، برگزار می‌شود.

محور‌های علمی این جشنواره شامل: ارتقای عملکرد ورزش در ورزش قهرمانی،  مطالعات فعالیت بدنی و تندرستی،   طب ورزشی،   بیومکانیک ورزشی،  مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش،  بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش،   جامعه‌شناسی ورزشی،  علوم رفتاری در ورزش و روان‌شناسی ورزشی است.

پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته علوم ورزشی و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی، پژوهشی، طرح‌های فناورانه و ... خود را درصورتی‌که در تاریخ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ لغایت دی‌ماه ۱۴۰۱، انجام‌شده است، از طریق سایت جشنواره به نشانی 1festawards.ssrc.ac.ir ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ است و مراسم اختتامیه جشنواره جهت معرفی آثار برتر و تقدیر از برگزیدگان، با حضور جمعی از صاحب‌نظران و اساتید برجسته در تاریخ ۱۰ اسفندماه در تهران، برگزار می‌شود.  

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۹۵۵۷۶۲ و ۰۲۱۶۶۹۵۵۸۹۳ داخلی ۱۰۵، تماس حاصل نمایند.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی